مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:بارداری یوز ماده مرکز تکثیر یوز آسیایی در پارک ملی توران منفی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب نهایی تیم‌های ملی وزنه‌برداری پسران نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.
کمیسیون فنی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ادامه ساخت و بهره برداری از سدها و نیروگاه‌های خداآفرین و قیز قلعه سی برگزار شد.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا 2024 به میزبانی کشور ایران برگزار می شود.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت.
حسین سلطانی با کسب مدال نقره یکضرب و طلای دوضرب، در مجموع نیز به عنوان قهرمانی آسیا در دسته 81 کیلوگرم دست یافت.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
برنامه مسابقات ملی پوشان ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا اعلام شد.
پیام محبی، رئیس بیمارستان‌های دامپزشکی تهران سه احتمال درباره بارداری «ایران» را مورد بررسی قرار داده است.
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
داوود دانش جعفری گفت: با توجه به سازوکار فعالیت این صندوق، زمینه مشارکت بین المللی و بخش خصوصی داخلی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشورمان از جمله توسعه کریدور شمال - جنوب وجود دارد.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: درصورت انجام و تأیید نتیجه سونوگرافی از وضعیت بارداری «ایران»، در اواخر اسفندماه سالجاری، امیدواریم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، «ایران» صاحب توله یوزه‌ای جدید شود.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با بیان اینکه فعلا نمی‌توان درباره بارداری "ایران" نظر قطعی داد گفت: برای تایید بارداری " ایران" به آزمایش‌های بالینی و انجام سونوگرافی از این یوزپلنگ نیاز است.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مشاور رئیس سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای بارداری «ایران» مادر پیروز ارائه داد.
رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی با اشاره به وضعیت جسمانی پیروز اعلام کرد:«ایران» مادر پیروز باردار است
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
فدراسیون وزنه برداری ایران پنج نامزد را برای حضور در انتخابات کنفدراسیون آسیا معرفی کرده است.
علی داوودی وزنه بردار المپیکی ایران می گوید: مدال نقره مسابقات آسیایی بحرین بهش نچسبیده و برای مدال طلا در مسابقات کلمبیا می جنگد.
بعد از چند روز، اهالی وزنه برداری امیدوارند فردا اولین مدال های کاروان ایران در دسته 89 کیلوگرم مردان به دست بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ