باشگاه پرسپولیس مطالبات 8 مربی و بازیکن خارجی خود را پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید پول گندم به گندم‌کاران پرداخت شود تا آنها بتوانند برای کاشت جدید، بذر تهیه کنند.
باشگاه تراکتور تاکید کرد مشکل پرداخت مطالبات بازیکن خارجی این تیم حل شده و مشکلی برای حضور در اولین دیدار لیگ برتر وجود ندارد.
بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با دریافت مطالباتش در این تیم ماندگار شد.
کوین یامگا با وجود ناراحتی از پرداخت نشدن مطالباتش، در تمرینات حضور دارد و کارش را جلو می‌برد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:با توجه به تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت حداکثری از گندم کاران، با تمرکز بر خریدتضمینی گندم، تسریع در پرداخت مطالبات در دستورکار قرار دارد.
باشگاه استقلال با دریافت فیش واریز مطالبات پادوانی، به پرونده های خارجی خود پایان داد.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود، از یک بانک به صورت ارزی پول قرض گرفته است.
با پرداخت مطالبات دو عضو خارجی پیشین تیم فوتبال استقلال، مشکل باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه حل شد.
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر؛ گفت: فردا ۱۸ دی‌ماه بخشی از مطالبات مربوط به بازنشستگان هلال احمر در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به حساب استان‌ها واریز خواهد شد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس خبر داد.
باشگاه استقلال برخی از مطالبات معوقه مربیان و بازیکنان خارجی اش را پرداخت کرد.
معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : مطالبات سنواتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
مربی و بازیکنان خارجی استقلال پس از پایان دیدار مقابل نساجی مطالبات خود را به صورت نقدی دریافت کردند.
مسوولان باشگاه پرسپولیس موفق شدند بخشی از مطالبات اعضای خارجی این تیم را پرداخت کنند.
باشگاه پرسپولیس مطالبات دو مهاجم خارجی خود را پرداخت کرد.
دراگان اسکوچیچ منتظر پرداخت مطالبات است تا از ایران خارج شود.
از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۷.۵ میلیون سهامدار، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات رسوبی خود را از طریق سامانه سجام دریافت کردند.
طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۷.۵ میلیون سهامدار، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات رسوبی خود را از طریق سامانه سجام دریافت کردند.
فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در آخرین روز معاملاتی هفته و اردیبهشت ماه در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد. از جمله خبر‌ها عرضه اولیه نماد سابیک در بازار بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ