هنرمندان، معماران و احیاگران، تخریب بافت تاریخی شیراز را هویت زدایی از مردم دانسته و گفتند که چون ارائه خدمات اجتماعی به بافت های قدیمی را قطع می کنند، مردم میخواهند بناها زودتر تخریب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مولدسازی به مثابه خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود است، گفت: اگر در سالهای قبل شفاف‌سازی صورت می‌گرفت هم اکنون میراث‌دار بی‌اعتمادی نبودیم.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مولدسازی به مثابه خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود است، گفت: اگر در سالهای قبل شفاف‌سازی صورت می‌گرفت هم اکنون میراث‌دار بی‌اعتمادی نبودیم.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مولدسازی به مثابه خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود است، گفت: اگر در سالهای قبل شفاف‌سازی صورت می‌گرفت هم اکنون میراث‌دار بی‌اعتمادی نبودیم.
یکی از میراث‌های ناملموس پایتخت که در دیگر نقاط کشور هم اجرا می‌شد و در سال ۱۳۹۱ و با شماره ۷۹۲ به ثبت میراث ملی رسیده است، جشن گاهنبار است. پیروان آئین زرتشت معتقدند خداوند آفرینش جهان مادی را در ۶ گاهنبار به انجام رسانده و در ۶ مقطع مختلف سال این روز را جشن می‌گیرند. این جشن هنوز در آتشکده تهران برگزار می‌شود.
دوران ترامپ، علاوه بر دوران پایان حیات معاهده با ایران پیش از سال ۵۷، زمان پایان حیات چند معاهده امضاشده با اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی نیز بود. پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، یک معاهده کنترل تسلیحات بود که در سال ۱۹۸۷، چهار سال پیش از آن چه فروپاشی شوروی می‌بود، امضا شد و مثل خیلی توافق‌های دیگر، پس از حذف شوروی با حضور روسیه به‌عنوان میراث‌دار ارشد شوروی، تداوم یافت.
هالند اگر در جزیره بماند بی‌شک رکورد گلزنی تاریخ لیگ برتر که در اختیار شیرر است و بزودی توسط کین شکسته می‌شود را می‌شکند اما اگر بار سفر ببندد باید کین را میراث‌دار مطلق جزیره بدانیم.
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
پایگاه‌های میراث‌ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در روز سیزدهم فروردین تعطیل است.
رادان با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: مردم، مسؤولان، نیروی انتظامی، دولت، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میراث‌دار شهدا هستیم و باید از این میراث به‌خوبی مراقبت کنیم و اگر سعی داریم شهدا در قیامت شفاعت ما را کنند باید در مسیر شهادت گام برداریم.
تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از ۶۰ سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه پروژه مقاوم‌سازی دانشکده ادبیات و علوم انسانی از ۲ سال گذشته آغاز شده، گفت: مدیریت جدید، میراث‌دار خرابی‌های مدیریت قبلی است. در حال حاضر، رئیس فعلی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برای جبران کاستی‌های گذشته اقداماتی انجام داده است؛ بنابراین بخاطر تلاش برای بهبود وضعیت دانشکده نباید مورد مواخذه قرار بگیرد.
تحریک عصب واگ می‌تواند آرتریت، بیماری کرون و سایر شرایط التهابی را تسکین دهد شاید حتی روزی تاثیرات منفی ناشی از بیماری آلزایمر را نیز کاهش دهد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت میراث‌دار تورم جدی و بی‌اعتمادی از دولت قبل است. در ارتباط با قیمت جهانی با مشکل مواجه است. بحث تحریم‌ها بی‌سابقه است. در توافق با ۱+۵ هم مشکل دارد. در این شرایط دولت یارانه برخی از کالاها را حذف می‌کند که به نظر بنده نباید همه این کارها را با هم جمع می‌زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ