پایگاه‌های میراث‌ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در روز سیزدهم فروردین تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بناهای تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بنا‌های تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
همه موزه‌ها و پایگاه‌های ثبت ملی و جهانی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم‌زمان با ۱۴ خرداد در سراسر کشور تعطیل است.
معاون میراث فرهنگی گفت: بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و ابنیه تاریخی تحت اشراف وزارت میراث فرهنگی در «روز جهانی موزه» رایگان است.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر خبر داد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر آمار کلی موزه‌ها، محوطه‌ها و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی را تا یازدهم فروردین‌ماه، نزدیک به شش میلیون نفر اعلام کرده بود که بر این اساس، به ترتیب سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، شمار بازدیدکنندگان آرامگاه حافظ بالاتر از تخت جمشید قرار داشته است.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: تخت جمشید با ۲۶۱ هزار نفر بیشترین بازدیدکننده را طی نوروز به خود اختصاص داده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: کلیه رده‌های بسیج مستضعفین (پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج)، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن، عوارض شهرداری و شمارش‌گر‌ها و کلیه خدمات دولتی و عوارض معاف شدند.
فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 نیروی هوایی ارتش گفت: این پایگاه‌ها به عنوان ذخیره و پشتیبان برای نیروهای مسلح هستند.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت:نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، مدیران محوطه های تاریخی هگمتانه، شهرری و حریره کیش را منصوب کرد.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، مدیران محوطه های تاریخی هگمتانه، شهرری و حریره کیش را منصوب کرد.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری با تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی شاهد فصل جدیدی از مدیریت پایگاه‌های میراث فرهنگی کشور خواهیم بود.
تهدید و برخورد با مسافران ایرانی بلغارستان، افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی بعد از کرونا، انتقاد مدیران پایگاههای میراثی از وضعیت موجود خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشست تخصصی درباره مشکلاتی که در پایگاه‌ها مواجه هستند سخنرانی کردند. نگاهی مخرب توسعه‌ای یکی از این محورها بود.
وزیر میراث فرهنگی از مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی خواست که جسارت به خرج داده و برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا کنند.
پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشستی از وضعیت موجود این پایگاه‌ها گلایه کرده و گفتند که برخی تصمیمات ناگهانی موجب از بین رفتن تلاش پایگاه‌ها می‌شود.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی انتظارات این وزارتخانه را از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی تشریح کرد و از برگزاری جلسه شورای عالی میراث فرهنگی با حضور رئیس جمهور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ