اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی با عنوان سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که نتایج ثبت شده برای ملی پوشان ایران امیدواری‌ها برای موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی را افزایش داد.
با برتری تیم ملی تنیس ایران برابر تیم‌های ویتنام و عربستان در چارچوب مسابقات دیویس کاپ، شاگردان محمدرضا توکلی گام بلندی برای صعود به گروه دوم جهانی برداشتند.
قانون جوانی جمعیت همچنان مورد انتقاد کارشناسان است. اگرچه این قانون با هدفی درست تدوین و تصویب شده است اما رویکرد و نگاه تدوین‌کنندگان این قانون به نظر می‌رسد نه‌تنها با واقعیات جامعه همخوانی ندارد، بلکه از همین قانون نه‌چندان کامل نیز تنها مفادی مورد توجه قرار گرفته‌اند که با برخوردهای سلبی و پلیسی همراه هستند.
تیم والیبال جوانان ایران با شکست لهستان گام بلندی برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، نقشه راه گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش این گروه صنعتی را تشریح کرد.
ساری- روند اجرا و تکمیل پروژه زباله‌سوزی ساری با ورود جهادی بچه‌های بسیجی شتاب گرفته و این کلان پروژه روز به روز به افتتاح نزدیک می‌شود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب قانون برای تولید مسکن، ساماندهی اجاره‌بها و اخذ مالیات از خانه‌های خالی دیگر در بخش مسکن خلأ قانونی وجود ندارد.
گام به گام اجاره ویلا در لواسان به شکل آنلاین
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
امارات امروز نخست امارات برای عضویت در سازمان همکاری شانگهای
رئیس هیات مدیره مگاموتور گفت: شرکت مگاموتور به منظور افتتاح مدرن ترین خط مونتاژ موتور در خاورمیانه گام های بلندی برداشته است.
شرکت هواپیمایی عربستان از افزایش تدریجی پروازها با توجه به موج تقاضا برای سفرهای هوایی به این کشور خبرداد.
بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و‌ در راستای توسعه بیمه های زندگی، بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه تحت عنوان " شوکا" را با بانک ‌قرض الحسنه مهرایران به امضا رساند.
پارلمان آفریقای جنوبی به پیش نویس قطعنامه کاهش سطح روابط دیپلماتیک با رژیم به خاطر جنایتهای این رژیم علیه فلسطینیان رأی داد.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک کشور میهمان تیم شهرداری آستارا است.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین بازی مرحله گروهی قهرمانی زیر 20 سال آسیا با تک گل حزباوی موفق به شکست قطری‌ها شد.
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
معاون حقوقی وزارت علوم در نامه ای از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر اهمیت اجرای اقدامات زیربنایی در حوزه هوشمندسازی شهرهای جدید تأکید کرد.
دومین جلسه ستاد نهضت مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال برگزار شد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه ۴ استان کشور بهترین عملکرد را داشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ