روایتی تلخ از مرگ غم انگیز هوادار پرسپولیس بعد از گل مهدی ترابی در داربی شماره ۱۰۱.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، به همراه همسرش که کمتر از یک ماه از مراسم ازدواج‌شان می‌گذرد قدم به این مسیر تازه خواهد گذاشت.
عشق کاسمیرو به رئال ابدی است و او که حالا برای منچستریونایتد بازی می‌کند، همچنان به باشگاه سابقش نگاهی ویژه دارد.
در روابط سالم، عاشق به چیز‌هایی که معشوقش به آن‌ها علاقه دارد، علاقه‌مند می‌شود نه اینکه علایق خود را اولویت قرار دهد. در روابط عاشقانه، افراد باید پیرامون عقاید خود به راحتی صحبت کنند و ترس‌ها و نگرانی‌هایشان را با فرد مقابل در میان بگذارند و امیدوار باشند که با همراهی یکدیگر راهی برای حل مشکل پیدا می‌کنند.
فابیو کوالیارلا، ستاره باسابقه باشگاه سمپدوریا در شبکه های اجتماعی از تمایلش به ادامه حضور در این باشگاه خبر داد.
رئیس سازمان بورس، گفت: الزام صندوق‌های درآمد ثابت به خرید بیشتر سهام، تبدیل به تهدید جدی برای بازار شده بود.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دختر و پسری که در جریان یک رابطه عاشقانه سه ضلعی مرتکب جنایت شده بودند، خبر داد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس مصوبه شورای عالی بورس ادامه می‌یابد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده به نظر می رسد بازار سهام در سال ۱۴۰۱ و در روزهای پایانی سال بازدهی معقول و منطقی را در اختیار سهامداران قرار دهد.
رئیس سازمان بورس با انتقاد از «لاتاری ملی» قرعه کشی خودرو گفت: انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
درگیری عشقی دو مرد در افغانستان به باقرشهر تهران کشیده شد و با قتل پایان گرفت.
امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس با خبرنگاران در حال برگزاری است. در این نشست خبری چه می‌گذرد؟
در چند هفته اخیر شایعات و خبرهایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود که هر بار این خبر تکذیب شد. شنیده های نبض بورس حکایت از این دارد که گویا این بار مسئله استعفا جدی است. جایگزین احتمالی عشقی کیست؟
صبح امروز جلسه شورای عالی بورس برگزار و در این باره تصمیم گیری می شود.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: آقای عشقی! از مدیریت عشقی بورس دست بردارید و در مسیر درست قرار گیرید.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
در ۲۱ مهر ۱۴۰۰ بود که محمدعلی دهقان دهنوی صندلی ریاست خود در سازمان بورس را به مجید عشقی سپرد. از آن تاریخ تا به امروز یک سال می‌گذرد و در این یک سال بورس فراز و نشیب‌های بسیاری را به خود دیده است. در این یک سال بر بورس چه گذشت؟
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایمان به رسالت و عشق و محبت به حضرت محمد (ص)، اکسیر حیات و سعادت ابدی برای بشریت است.
این روابط عمومی افزوده است: پس از وقوع خودکشی، بلافاصله موضوع به اورژانس و اداره آگاهی اطلاع داده شد و در فاصله کوتاهی فرد مذکور به بیمارستان منتقل شد.
رئیس دانشگاه پیام نور اهواز گفت: ظاهراً امروز صبح در دانشگاه پیام نور اهواز جوانی که عاشق دختر دانشجوی این دانشگاه بود پس از جواب رد، در محوطه دانشگاه با سلاح گرم به زندگی خود پایان داد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود. به گزارش سی و پنج، اشاره ایل بیگی به فیلم تا فردا به تهیه کنندگی نیکی کریمی است که قرار بود در جشنواره فیلم اورشلیم نمایش داده شود و به درخواست او از سوی پخش کننده فرانسوی از این جشنواره خارج شد
ارزش سهام عدالت امروز با رشد نماد‌های بانکی و خودرویی و با توجه به افت ۰.۳۱ شاخص کل، کاهش ۰.۲ را تجربه کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ