حالا این صخره باستانی که بدون محافظت رها شده به هدف طمع و خرابکاری قاچاقچیان عتیقه تبدیل شده است. برخی منابع گفته اند قاچاق چیان به دنبال انفجار صخره هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار زیادی از نوجوانان لبنانی در کنار خانواده‌های خودشان در شهر بعلبک (جنوب لبنان) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای غربی تجمع کردند.
شماری از مردم آمریکا با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور از ملت فلسطین حمایت کردند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره 355139 که در 28 دسامبر 1886 برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال 2006 به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره ۳۵۵۱۳۹ که در ۲۸ دسامبر ۱۸۸۶ برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
لکوموتیو شماره ۲۰۶۲ هنگام واگذاری واگن باردار جهت تخلیه دچار سانحه شده است، شدت این حادثه زیاد بود و بر اثر آن یک لکوموتیوران جان خود را از دست داده است.
کارخانه آسفالت شماره یک شهرداری تهران در مساحتی به وسعت ۲ هزارمتر مربع با حضور زاکانی شهردار تهران شنبه (۱۰ تیر ۱۴۰۲) افتتاح شد.
شمارش مجدد آرای انتخابات هیات رئیسه مجلس جنجال به پا کرد. محمودوند نماینده خرم آباد با فریاد انتقاد خود از شمارش چندباره آرای کرسی نایب رئیس را اعلام کرد همین اقدام او شرایط صحن را برای دقایقی ملتهب کرد.
روز پنجشنبه شماری از دانشجویان ایرانی و فعالان تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مقابل نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کردند و با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید کردند.
شمار زیادی از درختان بر اثر آلودگی خاک و آب، آفت زده شده و از بین رفته‌اند. نشت شیرابه به سمت جنگل و ورود به آب‌های زیرزمینی و آلوده‌سازی آب از دیگر معضلات اساسی دپوی غیر اصولی زباله در این منطقه است.
سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.
سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همسرش امینه اردوغان از شماری از مجروحان زلزله‌زدگان عیادت کردند. در پی زمین لرزه‌های ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری که کانون آن در منطقه پازارجیک و البیستان قهرمان‌مرعش بوده و ۱۰ استان را تحت تاثیر قرار داده، تاکنون ۳۱ هزار و ۶۴۳ نفر در ترکیه کشته شده‌اند.
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
شماری از تماشاگران جام جهانی با استفاده از فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند.
پس از شمارش آراء و اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، مشخص شده چند نفر که اخیراً فوت کرده‌اند، بیشترین آرای حوزه انتخاباتی خود را کسب کرده‌اند.
شمار قربانیان حادثه سقوط یک جنگنده سوخو-۳۴ در روسیه به ۱۳ نفر رسید.
در طول شب گذشته نیز شمار زیادی از مردم برای ورود به تالار وست‌مینستر، محل قرار گرفتن تابوت الیزابت دوم صف کشیدند.
ناسا در حال شمارش معکوس برای پرتاب موشک جدید خود به ماه است که به عنوان بخشی از پروژه چند ملیتی آرتمیس است. قدرتمندترین ابزاری که تا به حال توسط ناسا ساخته شده است با هدف رساندن انسان به سطح ماه پس از یک وقفه ۵۰ ساله آغاز خواهد شد.
براساس اعلام مرکز ملی مدیریت بحران پاکستان (NDMA)، شمار قربانیان سیل اخیر این کشور از یک هزار نفر عبور کرد.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.
پیکر شماری از قربانیان حملات گسترده اسرائیل به نوار غزه با مشارکت گسترده فلسطینی‌ها تشییع و به خاک سپرده شد.
تصاویری از شماری از زنان افغان در شهر قندهار منتشر شده که در حال کار در یک کارگاه خیاطی هستند. همه این زنان برقع پوش هستند و با وجود اینکه خیاطی شغل ظریفی است و کار با سوزن دقت زیادی می خواهد و چشمتان مدام باید به سوزن و پارچه باشد، مشخص نیست این زنان برقع پوش چطور این کار سخت را انجام می دهند. طالبان کمی پس از اینکه قدرت را در افغانستان به دست گرفت استفاده از برقع سر تا پا برای زنان در افغانستان را در ملاءعام اجباری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ