ادی هاو، مربی نیوکسل معتقد است الکساندر ایساک، مهاجم تیمش شبیه تیری آنری است. هاو به ویژه از پاس گلی که ایساک برابر اورتون داد، خوشحال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا در نیمه دوم بازی با نیوکسل گفتگوی جالبی با یک هوادار تیمش داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی با نیوکسل از طرفداران سیتی درخواست کرد سکوهای ورزشگاه اتحاد را خالی نگذارند.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل از راهیابی شاگردانش به مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.
در جریان تساوی 2-2 لیدز و نیوکسل یک هوادار وارد زمین شد و خودش را به ادی هاو، سرمربی نیوکسل رساند او ضمن درگیری لفظی او را هل داد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.
میکل آرتتا در نشست خبری قبل از بازی با نیوکسل گفت، آن قدر کار دارند و حواسشان به بازی خودشان هست که نمی‌رسند مسابقات سیتی را به امید لغزش این تیم دنبال کنند.
باشگاه تاتنهام سرمربی موقت این تیم کریستین استلینی را اخراج کرد و رایان میسون را به عنوان جانشین او اعلام کرد. میسون مربی موقت اسپرز خواهد بود.
کریسیتن استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، مسئولیت شکست 6-1 مقابل نیوکسل را پذیرفت و گفت مقصر این شکست تلخ او بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل از سوال‌های خبرنگاران درباره ناکامی تیمش در گلزنی عصبانی شد و آن‌ها را به مطرح کردن داستان‌های خنده‌دار متهم کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با نیوکسل می‌گوید درخشش استثنایی مارکوس رشفورد در این فصل تنها به خاطر حرف‌های او نیست و چنین کاری تنها از هری پاتر برمی‌آید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید بازی برابر نیوکسل برای آنها آزاردهنده است چون این تیم عادت به اتلاف وقت دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی با نیوکسل به ستایش از ادی هاو، سرمربی این تیم پرداخت و گفت کلاغ‌ها با پول‌پاشی به این موقعیت نرسیده‌اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید منچستریونایتد و نیوکسل شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیر و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
بعد از هو شدن رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در دیدار مقابل نیوکسل او به زودی اخراج خواهد شد تا قربانی جدید لیگ برتر انگلیس باشد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل نیوکسل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل نیوکسل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از رفتار بازیکنانش در دیدار برابر نیوکسل دفاع کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنان نیوکسل و تلاش آنها برای حفظ نتیجه برابر این تیم ناراضی است.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ