رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از شخم ۷۵ درصد از شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۷۸ هزار هکتار از اراضی شالیزاری استان گیلان شخم اولیه زده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
شاهرود- جنگل هیرکانی ابر شاهرود با وجود زباله ها و چرای سنگین دام و همچنین شخم زدن زمین ها، حال و روزی وخیم و نگران کننده پیدا کرده است.
سران باشگاه یوونتوس به فکر ایجاد تغییرات در اسکواد تیم و همچنین فروش معقول چند ستاره هستند.
شاهرود-بخشی از جنگل ثبت جهانی شده «ابر» شاهرود توسط یکی از بهره‌برداران بخش خصوصی برای استفاده کشاورزی شخم خورده، این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز لازم را گرفته است.
شاهرود- بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.
حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان نوشت: خدا رحمت کند آقای هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای شخم زمستانه بیش از ۲۵ درصد از شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران گیلانی باید مورد توجه قرار گیرد.
ساری- فصل شخم و شیار شالی نزدیک است در حالی که شالیکاران نگران فروش محصول انبار شده خود هستند و در این میان مافیای برنج با واردات بیشتر به بازار شوک وارد می کند.
«سیف‌الله قره‌داغی» یکی از ساکنان قدیمی محله زمزم با اشاره به تیدیل یکی از باغ‌های بزرگ منطقه۱۷ به خانه‌های مسکونی می‌گوید: «در قدیم باغ بزرگ و سرسبزی به اسم «باغ رضایی» در حاشیه خط‌آهن تهران‌ـ اهواز و محدوده شمال محله زمزم وجود داشت که حالا نمی‌توان اثری از آن پیدا کرد.»
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه برخی از مجلسی‌ها با انگیزه سیاسی بودجه را شخم می‌زنند، گفت: مجلس در خصوص بودجه فراتر از اختیارات ورود می‌کند و نمایندگان در اجرا زیاد وارد شده‌اند، بدون اینکه مورد سؤال قرار بگیرند و از طرف دیگر خودشان هم سؤال می‌کنند.
سرمربی پرتغالی استقلال به جز معدود بازیکنانی که فصل پیش هم بازی‌های قابل توجهی را در ترکیب استقلال به نمایش گذاشتند، اغلب بازیکنانی را که فصل پیش در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند از ترکیب اصلی کنار گذشته و یا اینکه پست بازی آن‌ها را تغییر داده است.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد تمام مشکلات مربوط به داوری در فوتبال ایران با VAR برطرف خواهد شد.
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شخم خورد!
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کجور نوشهر گفت: طبق گزارش‌ها، کشاورزان این منطقه در حال شخم زنی بودند و پیش از انجام این عملیات اقدام به جمع آوری علف‌های هرز، پوسیده و دپوی آن در یک نقطه برای سوزاندن کردند که در نهایت با وزش باد و زبانه کشیدن آتش به نقاط جنگلی سرایت کرد.
امروز مطالبی همچون خبری برای سهامداران سرخابی ها،  کاهش و افزایش قیمت دلار توافقی در بازار امروز، کگل پروزن‌ترین نماد منفی بورس تهران، ثبت نام بیش از ۵ میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو، کدام نماد‌ها چهارشنبه و پنجشنبه مجمع برگزار می‌کنند؟، خبری مهم درباره واگذاری سهام خودرو و خساپا، خبری برای سهامداران سرخابی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ