با اعلام رسانه ای در عربستان ملی پوش ایران و کاپیتان سابق پرسپولیس از الاتحاد پیشنهاد دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.
خبرگزاری فارس در یادداشتی مدعی شده پیراهن جدید پرسپولیس تبلیغ بهائیت است
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
اسطوره پرسپولیسی‌ها امروز یک استوری جدید در خصوص صحبت‌های دیروز خود منتشر کرده است.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
روزنامه اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
رضا شکاری بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان توافقش را سپاهان را تکذیب کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
وکیل دیگو مارادونا اسطوره فقید آرژانتین چند پزشک را متهم قتل او اعلام کرد.
خبرگزاری ایرنا نوشت: صفحه اینستاگرامی علی کریمی با ۱۴.۸ میلیون دنبال‌کننده، هفتمین اکانت اینستاگرام فارسی از نظر تعداد مخاطب است با این وجود تغییرات گرایش سیاسی این صفحه به سمت سلطنت‌طلبان باعث کاهش توجه طرفداران وی که او را فردی مستقل و مردمی پنداشته بودند، شده است.
ملی‌پوش خط خورده تیم ملی زنان استوری جدیدی منتشر کرد.
طبق اطلاع رسانی خانواده مرحوم علی انصاریان مراسم سالگرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با محدودیت برگزار خواهد شد.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
مطالعات منتشر شده از سوی یک انجمن برزیلی نشان می‌دهد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو زننده ارزانترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.
رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.
الخاندرو گومز، ستاره آرژانتینی، به شکل جالبی به امیلیانو مارتینز برای درخشش در جام جهانی 2022 ادای احترام کرد.
سفیان امرابط از شانس بالایی برای حضور در لیگ برتر انگلیس با توجه به درخشش در جام جهانی برخوردار است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس ادعا کرده میزان قرارداد اسپانسری این باشگاه چهار برابر هزینه‌های قرارداد بازیکنان و مربیان است که یک ضرب و تقسیم ساده عدد هزار میلیارد را نشان می‌دهد که البته هرگز محقق نخواهد شد.
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که بارسلونا با اینیگو مارتینز برای فصل بعد به توافق رسیده و او گزینه اول جانشینی جرارد پیکه است.
او که به معبد فاتیما در پرتغال رفته بود تصاویری از آنجا در اینستاگرام خود قرار دارد و جالب اینکه برای ادای احترام با حجاب در این مکان حاضر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ