ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی جوانان
مسابقات قایقرانی روویینگ قهرمانی جوانان
تیم ملی قایقرانی اسلالوم به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با ۳ ورزشکار عازم تایلند شد.
ملی‌پوشان قایقرانی ایران با کسب ۳۳ مدال به کار خود در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا پایان دادند.
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
در آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در سمرقند ازبکستان ملی‌پوشان نمایندگان ایران با کسب چهار مدال طلا و نقره شروع طوفانی داشتند.
با برگزای رقابت‌های نوبت عصر روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و صعود به فینال در ۳ ماده شدند.
قایقرانان ایران در سومین روز مسابقات زیر ۲۳ سال جوانان و پارا کانو قهرمانی آسیا، ۴ طلا و ۲ نقره گرفتند.‌
مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا با صید 2 مدال طلا و 2 مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران در نوبت صبح روز سوم در سمرقند ازبکستان دنبال شد.
مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا با صید ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران دنبال شد.
روز دوم مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا با کسب 4 مدال توسط ملی‌پوشان ایران پیگیری شد.
دومین روز از رقابت های قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو با کسب چهار مدال دیگر برای نمایندگان ایران آغاز شد.
با کسب 2 طلا و یک برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا به 7 مدال رسید.
در آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در ملی‌پوشان ایران با کسب چهار مدال شروع پرقدرتی داشتند.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پارا کایاک گفت: سعی دارم در قهرمانی آسیا ازبکستان در دو ماده کایاک و کانو ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به ۴ مدال دست پیدا کنم.
قایقرانان ایران در ادامه اولین روز از بخش فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا صاحب یک مدال طلا و یک برنز دیگر شدند.
در پایان مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام در دریاچه آزادی گیلان قهرمان بزرگسالان و مازندران قهرمان جوانان شد.
۱۳ ملی‌پوش قایقرانی ایران به مسابقات قهرمانی رویینگ آسیا اعزام می‌شوند.
فینال مواد ۵۰۰ متر کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با کسب هر شش عنوان قهرمانی برای نمایندگان ایران پیگیری شد تا پرونده این رقابت ها با قهرمانی ایرانی ها در تمامی ماده ها بسته شود.
دومین روز از رقابت های کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با قهرمانی پاروزنان ایران در شش ماده از مواد مسافت هزار متر پیگیری شد.
دومین روز از رقابت های کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با قهرمانی پاروزنان ایران در شش ماده از مواد مسافت هزار متر پیگیری شد.
ملی‌پوش کانو ایران در مسابقات قایقرانی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان مدال طلا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ