سیاست خارجی ایالات متحده بدون درک روشنی از آن چه به دنبال آن است و بدون هر گونه ظاهری از اجماع داخلی در مورد چگونگی ارتباط ایالات متحده با جهان صرفا از نوع واکنشی خواهد بود و به جای هدایت شدن به سوی یک مقصد در نظر گرفته شده در دایره‌ای در حال چرخش باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهی که اخیراً ایران برای گفتگو با کشور‌های تاثیرگذار عربی همچون عربستان و مصر در پیش گرفته است، می‌تواند شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. این لزوما کنار گذاشتن همکاری‌ها با سایر کشور‌ها نیست. بار‌ها گفته شده که همچون کشور‌های عربی می‌توان در کنار روسیه و چین ایستاد و با آمریکا متحد بود و با اروپا رایزنی کرد. ایران می‌تواند اتحاد خود را با روسیه تداوم ببخشد، اما لزوما این به معنای برهم زدن توازن رابطه با غرب نیست.
میرجاوه- به دنبال عمل کردن تله انفجاری در میل ۸۶ مرز میرجاوه چهار نیروی مرزبانی هنگ مرزی این شهرستان مجروح شدند.
پروژه تله‌‌‌کابین گرگان در قالب طرح «پارک جنگلی ناهارخوران» به مساحت ۶۰۲ هکتار که از سال‌‌‌‎ها پیش مطرح شده، موافقان و مخالفانی دارد. از یک سو، مسوولان استانی اجرای این پروژه را باعث رونق گردشگری استان می‌‌‌دانند و از سوی دیگر، مخالفان زیست محیطی هم مسائلی را مطرح می‌کنند که جای تامل دارد.
درگزارش حاضر سعی شده بخشی از مهمترین واکنش‌های سیاسی نسبت به ادعای خبرگزاری تسنیم مبنی بر مشارکت علی لاریجانی در انتخابات با فهرست انتخاباتی مشخص، و پاسخ علی لاریجانی به ادعای مذکور مرور شود.
در طول قرون گذشته بسیاری از هنجارهای خانوادگی تغییر کرده‌اند. با این وجود، یک هنجار ثابت و البته ناگوار پابرجا باقی مانده است: مادران هدفی هستند که در هنگام بزرگ کردن فرزندان شان شدیدترین موشکافی ها، بررسی ها و انتقادات را متحمل می شوند.
بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا رویای بسیاری از فوتبال‌دوستان است اما این اتفاق در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: در دوره قبلی افرادی که کانال‌های فضایی مجازی را برای دریافت راهنمایی انتخاب کردند زیان بیشتری را از نسبت به سایر سهامداران متحمل شده اند.
تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
آن روز برای خرید سی‌دی بازی به میدان امام خمینی رفته بودم. ایام عید بود و وقت بازی و تفریح داشتم. می‌خواستم سریع خرید کنم و به خانه برگردم. پشت فرمان بودم و با سرعت کم می‌راندم تا جایی پارک کنم که دو نفر سمتم آمدند. خودشان را به من مأمور وزارت اطلاعات معرفی کردند. آن‌ها در ابتدا طوری وانمود کردند که به من مشکوک شده‌اند. می‌گفتند از صندوق عقب ماشین صدا می‌آید و تکان می‌خورد!
احتمالا امسال هم سوژه همین ماجرای طرح عفاف و حجاب است که پیش از انتخابات هیات رییسه مطرح شده و احتمالا تا نزدیک شدن به موسم انتخابات هیات رییسه در خردادماه، دو طرف روی همدیگر را می‌بوسند و فضای بین آن‌ها دوستانه می‌شود.
اشرف حکیمی به یکی از دوستان صمیمی‌اش گفته است که برای او تله گذاشتند و اتهام تجاوز اخیر به او کاملا بی‌اساس است.
یک اقتصاددان گفت: تغییرات ارزی که از ابتدای سال با حذف ارز ۴۲۰۰ رخ داد شوکی بود که به تمام بازارهای کشور وارد کرد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با جدال حساس و انتقامی سپاهان و استقلال آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت امیدوارند ماجرای بازی رفت در تهران برایشان تکرار نشود.
تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
در نیمه اول دیدار تیم های آرژانتین و عربستان، ستاره های آلبی سلسته هفت بار در تله آفساید گیر افتادند.
خیلی‌ها تصور می‌کردند زوج منشا و خرید جدید این باشگاه در خط حمله یعنی شیمبا، خطوط دفاعی لیگ را ویران می‌کنند، اما ۲بازیکن حالا در عضویت باشگاهی هستند که فرصت‌سوزترین تیم فوتبال ایران به شمار می‌رود.
شی در همان دامی افتاد که دیکتاتور‌ها را در طول تاریخ به دام انداخته است: او بیش از حد دست به کار شد. او بیش از هر رهبر چینی دیگری از زمان «مائوتسه تونگ» قدرت را در دستان خود متمرکز کرده و به قدری به طور کامل بر چین مسلط شده که او را «رئیس همه چیز» می‌نامند.
کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه منچستریونایتد را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
مشهد ـ مدیر عامل آبفای تربت حیدریه ازبهره برداری بزرگترین فاز تله متری تأسیسات و کنترل از راه دور در شهرستان تربت ححیدریه همزمان با هفته دولت خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ