مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: قیمت جدید تخم مرغ برای مصرف کننده در هر کیلو ۵۶ هزار تومان است که این عدد سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امشب از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
باغملک - جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان باغملک خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی توقف یک دستگاه خودروی سواری سمند ۵۰ کیلو حشیش و ۱۴ کیلو تریاک در اتوبان آزادگان کشف شد.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۳۱ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین از یک واحد مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.
600 کیلو از زباله های به جا مانده از کوهنوردان در منطقه علم کوه به پایان منتقل شد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
مجری طرح دانه‌های روغنی از افزایش قیمت کلزا در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: هر کیلو کلزا ۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
اهواز- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان گفت: در خصوص مبارزه با قاچاق گندم از اسفندماه جلساتی تشکیل داده و کار را آغاز کردیم که در پی آن حتی یک کیلوگرم گندم از کشور خارج نشد.
رصد میدانی بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد در حالی که گرمای هوا قیمت محصولاتی مانند تخم مرغ را کاهشی کرده اما بازار گوشت همچنان نابه‌سامان بوده و نمودار قیمت‌ها رو به بالا در حرکت است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی
رشت -رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آستارا با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان گفت: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران در این شهرستان کشف شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
رئیس شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی ۱۵ هزار تومان ابلاغ کرد.
کمتر از ۵۰ روز از سال ۱۴۰۲ گذشته و نوسان قیمت در بازار قند و شکر، تخم مرغ، مرغ و… ادامه دارد؛ هم اکنون در بازار هر کیلو قند ۳۸، شکر ۳۳ و مرغ ۸۷.۴۰۰ هزار تومان است.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر کیلو تخم مرغ ۵۶ هزار تومان شد. این قیمت نهایی و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به درج نامش در فهرست افراد تازه تحریم شده نوشت: دیروز با مردم و گردشگران در قمصر، نطنز، ابیانه و زائران آقا علی عباس بودم. کانادا کیلو چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ