اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده و از شهر اردبیل به تهران گریخته بود، خبر داد.
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
همسایه‌ها با ورود به خانه با بدن خونین و نیمه جان زن و مرد میانسال صاحبخانه در حالی مواجه شدند که روی زمین وسط سالن پذیرایی افتاده بودند. مرد میانسالی که ظاهراً میهمان این زوج بود و از ترس شوکه شده بود از همسایه‌ها کمک می‌خواست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه/ تاوان ارتباط شیطانی!/ سرقت عجیب زن سارق از همسایه/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل پدر با پیدا شدن کاشپن بچگانه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
درگیری عشقی دو مرد در افغانستان به باقرشهر تهران کشیده شد و با قتل پایان گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که منصبش به پایان رسیده گفت که اجازه نخواهد داد اف بی آی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی تحقیقات کند.
شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت
مرد میانسال در تحقیقات گفت: ۴۰ سال است که با مقتول همسایه هستم، او مهندس بود و اوایل مشکلی باهم نداشتیم. اما بعد از مدتی اختلافاتمان شروع شد. یک روز سر پارک ماشین و یک روز سر گذاشتن زباله جلوی در خانه، در نهایت هم جر و بحث بر سر کوچکترین موضوعات به یک دعوا ختم می‌شد. روز حادثه با او درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصدم قتل نبود و از ترس فرار کردم.
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
بررسی مکالمه‌های سولماز و آخرین تماس‌های او نخستین مرحله از تحقیقات مأموران بود که پلیس را به چند قدمی قاتل رساند. به طوری‌که مشخص شد سولماز مدتی با مرد متأهلی به نام اردلان در ارتباط بوده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت
عصر دوشنبه ۴ مهرماه، گزارش درگیری در خانه‌ای ویلایی به مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و اورژانس اعلام شد. با حضور امدادگران در محل آن‌ها با دو مرد جوان مواجه شدند که هر دوی آن‌ها زخمی شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ