تا ساعاتی دیگر، تیم والیبال زنان پیکان به مصاف نماینده کشور ویتنام خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی اردستان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی در کمتر از پنج ساعت دو متهم این حادثه دستگیر شدند.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2024 به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
برای پیشگیری ازمسمومیت با برنج، باید پرنج پخته شده در کمتر از دو ساعت به یخچال با دمای کمتراز پنج درجه سانتی‌گراد منتقل شود.
تیم والیبال زنان پیکان در سومین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، مغلوب حریف ژاپنی شد!
برای پیشگیری از مسمومیت با برنج، باید برنج پخته شده در کمتر از دو ساعت به یخچال با دمای کمتر از پنج درجه سانتی‌گراد منتقل شود.
عامل قتل پدر و پسری در اسلامشهر در تهران و کمتر از دو ساعت دستگیر شد.
جایگاه زنان ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از دو ساعت تا دیدار ایران و کنیا
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
در این طرح معلمان داوطلب پانزده جلسه دو ساعته خارج از ساعت کلاس و مدرسه به صورت جهادی برگزار می‌کنند.
محققان دریافتند افرادی که کمتر از شش ساعت در شب می‌خوابند، نسبت به افرادی که هفت ساعت یا بیشتر می‌خوابند، آنتی‌بادی‌های کمتری تولید می‌کنند. این کمبود معادل دو ماه کاهش آنتی بادی بود.
اجرای این سند البته طبق سخنان شنبه‌شب خزعلی، از آن جهت مهم است که در دولت حسن روحانی همین اقدام قابل قبول نبود و تجمعاتی علیه آن شکل می‌گرفت؛ حتی ابراهیم رییسی پس از کسب کرسی ریاست‌جمهوری در مخالفت با این سند، در ابلاغیه‌ای اجرای آن را متوقف کرده بود.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 24 ساعت دو پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
تصمیم عجیب کمک داور بازی امروز تراکتور و ملوان، صحنه مشابه دیدار شب گذشته تاتنهام و اسپورتینگ را خلق کرد.
در فاصله کمتر از دو ساعت تا برگزاری دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریا بابل، بالاخره محل برگزاری این مسابقه مشخص شد.
در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران مورد توجه رسانه‌های بی المللی و خصوصا انگلیسی قرار گرفته است.
در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار حساس بایرن و لورکوزن، ترکیب دو تیم اعلام شده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: عرضه ها مستمر خواهد بود.
در فاصله کمتر از یک ساعت به بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در آزادی مسیر های منتهی به استادیوم با ترافیک مواجه شده است.
سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم ملی عمان، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو مصاحبه کاملا متضاد با یکدیگر انجام داده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ