روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای از حل شدن مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های چین برای بازگشت به این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ کارخانه متوقف در استان فارس که با رفع موانع و مشکلات قضایی، احیاء شده‌اند، همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، به چرخه تولید بازگشتند.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پرواز در مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پروازدر مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
باشگاه استقلال خوزستان خیلی زود وارد بحث زیر ساختی و رفع مشکلات برای میزبانی در لیگ برتر شد.
بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا رویای بسیاری از فوتبال‌دوستان است اما این اتفاق در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد.
اگر مشکلات بارسلونا با لالیگا حل شود، بازگشت لیونل مسی به نوکمپ قطعی خواهد بود.
گری لینه کر تایید کرد که با رفع مشکلات او دوباره به برنامه محبوب Match of the Day در بی بی سی بر می گردد.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر برنامه این فدراسیون برای جذب مربی خارجی گفت: البته در این زمینه مشکلاتی داریم طوریکه به همکاری با مربیان خارجی در خارج از کشور هم راضی شده ایم.
روحانی گفت: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه نظام جمهوری اسلامی را حفظ و آن را درست کنیم. نظام متعلق به این و آن نیست، نظام متعلق به همه ملت ایران است. مردمی که از ما برگشتند را باید برگردانیم. حتی اگر حاکمیت یکدست می‌شود باید مسیری طی کند که مورد پذیرش همه مردم باشد.
تبریز-رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: اگر مشکلات باقی بماند باید از داخل این دو تیم را از حضور در آسیا محروم کنیم.
جابه جایی کمیته اقدام ارزی از سازمان توسعه‌تجارت به بانک‌مرکزی موجب اعتراض فعالان اقتصادی شده‌است و شماری از نهاد‌های دولتی نیز از این جابه جایی خشنود نیستند. این کمیته که برای ساماندهی ارز‌های حاصل از صادرات تشکیل شده است، نخست در بانک‌مرکزی استقرار داشت، اما با مشخص‌شدن مشکلات آن به وزارت صمت و بازوی تجاری آن منتقل شد.
قالیباف گفت: نسخه شفابخش فرهنگ بسیجی، تکیه بر مردم و باور به سنت‌های الهی بود و برهمین اساس است که تصریح می‌کنم تا این دو باور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مبنای برنامه ریزی و اقدام قرار نگیرد، نخواهیم توانست چالش‌های این عرصه‌ها را حل کنیم لذا تاکید می‌کنم تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو مخصوصا در حوزه اقتصاد، نوسازی نظام حکمرانی با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری بعنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است که باید مورد توجه ما مسئولان قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.
معاون محیط زیست طبیعی گفت: اصل حفاظت که نگه داشت ذخایر ژنی این مناطق بوده محقق شده ولی مشکلات خاصی که در حوزه تعارضات نیز وجود دارد باید به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائران اربعین حسینی(ع) و تسهیل بازگشت آنها را ضروری دانست.
در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و اینبار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ