آزمایش خون هفت فرد صد ساله- میانگین سنی ۱۰۶ سال- نشان داد که آن‌ها دارای سیستم ایمنی بسیار عملکردی هستند که به راحتی با عفونت‌ها و بیماری‌ها سازگار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
بدون شک زندگی حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در خارج از مستطیل سبز، یکی از عوامل موفقیت او در زمین فوتبال بوده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
اگر بخواهیم گام ابتدایی و اصول اولیه زندگی سالم و طولانی را رعایت کنیم، باید ۸ اصل مهم را مدنظر داشته باشیم.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
بهترین گلزن حال حاضر باشگاه تاتنهام تصمیم داشت یک دروازه بان باشد!
مربی سابق آکادمی باشگاه آرسنال خاطرات جالبی از کودکی هری کین تعریف می‌کند.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
به گفته محققان، آزمایش خون هفت فرد صد ساله- میانگین سنی ۱۰۶ سال- نشان داد که آنها دارای سیستم ایمنی بسیار عملکردی هستند که به راحتی با عفونت‌ها و بیماری‌ها سازگار می‌شود.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد صد ساله ممکن است تا حدودی به لطف سیستم ایمنی مقاوم‌تر و سازگارتر، ۱۰۰ سال یا بیشتر زندگی کنند.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
زنی که به تازگی ۱۰۰ ساله شده می‌گوید راز زندگی طولانی این است که از صحبت کردن با مردان غریبه خودداری کنید.
محمود صبا در این تابلو، نمایی از عمارت عشرت‌آباد تهران را کشیده است. عمارتی با ۳۰ خانه کوچک در اطراف یک حوض مرکزی که هر کدام از خانه‌ها، محل زندگی یکی از همسران ناصرالدین‌شاه قاجار بود. وقتی ناصرالدین‌شاه کاخ عشرت‌آباد را براساس طراحی و معماری ایرانی بنا کرد، دستور داد تا در کنار آن حوض گرد بزرگی ساخته شود. دور تا دور این حوض هم ۳۰خانه کوچک که هر کدام ۲ اتاق داشتند، ساخته شد تا در هر خانه یکی از زنان شاه زندگی کند.
تهوع صبحگاهی می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی، سبک زندگی، خواب نامنظم، اضطراب و... باشد همیشه داشتن احساس حالت تهوع مثل فیلم و سریال‌های ایرانی نشانه بارداری نیست، برخی از ما صبح‌ها به دلایل دیگری جز بارداری، احساس تهوع و بیماری داریم.
اگر پوست شماهم حساس است و مدام جوش می‌زنید نگران نباشید! می‌توانید با رعایت یک سری نکات بسیار ساده پوستی شفاف و صاف داشته باشید.
امروز نیک می‌دانیم که برای داشتن زندگی سالم و عمری دراز و طولانی و البته اندامی متناسب باید به رژیم غذایی و میزان تحرکی که در روز داریم توجه کنیم. این موضوع برای تمامی انسان‌ها صدق می‌کند و مختص به مردم ژاپن نیست، اما آن‌ها اندام خوب و عمری دراز دارند، چون به این مسائل توجه و آن‌ها را رعایت می‌کنند و جدی می‌گیرند.
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
این کودک خردسال که در یک تابوت بی نشان در یک دخمه اتریشی پیدا شد، به خوبی حفظ شده بود و استخوان‌ها و اندام‌های او علایم راشیتیسم (نرمی استخوان) و ​​ذات‌الریه را نشان می‌داد.
با سبک زندگی عجیب و غیرمنتظره آماده ترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان آشنا شوید.
با سبک زندگی عجیب و غیرمنتظره احتمالا آماده ترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان آشنا شوید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ