پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
وقتی صحبت از کوتاهی اندام می‌شود، دست‌های تی‌رکس تمام توجهات را به خود معطوف می‌کند. اما تک‌پنجه که کمی شبیه طاووس بی‌پیرایه به نظر می‌رسد، نقش مارمولک ظالم را بهتر بازی می‌کند: او به جای هر دست، یک پنجه ۳ اینچی دارد.
قلعه‌نویی افزود: به غیر از نتیجه‌ای که به دست آمد ما امروز یک پیروزی دیگر هم کسب کردیم. وقتی بیرانوند و عزت اللهی مصدوم شدند به عزت‌اللهی گفتیم برای سلامتی‌ات تعویض‌ات کنیم اما او گفت که ادامه می‌دهم. وقتی شما چنین بازیکنانی دارید که با قلب‌شان برای تیم کشورشان بازی می‌کنند، شما مربی ثروتمندی هستید و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
کاپیتان دوم سپاهان در حالی بار دیگر در لباس تیم ملی به میدان رفت که دوباره همزمان با بازی او هوای تهران بارانی شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
زمانی وقتی مقابل او بازی می‌کردم دنبال مادرم می‌گشتم تا پیش او گریه کنم اما الان خیلی افت کرده است!
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
زن معتاد گفت: من وضع مالی بدی دارم و به خاطر اعتیادم از همسرم جدا شده‌ام. برای تکدی‌گری تیام را که در کوچه در حال بازی بود داخل یک کارتن گذاشتم و با خودم بردم؛ اما وقتی به چهارراه تیرانداز رسیدیم او را در جمعیت گم کردم.
خدا علی پروین را حفظ کند. او می‌گفت پرسپولیس دهه 60 وقتی بازی شروع نشده، 3 بر صفر از رقبا جلوست. الان نیز همین شرایط برای تیم ملی فوتسال هم صدق می‌کند و همه تیم‌ها قبل از شروع مسابقه 3 بر صفر عقب هستند.
نکته عجیب‌تر درباره سامان قدوس اینکه او چندان دل خوشی هم از کی‌روش ندارد. در عصر این مربی پرتغالی، کی‌روش زمان بسیار اندکی را از سامان بازی گرفت به طوری که وقتی کی‌روش از تیم ملی جدا شد، سامان ابراز خوشحالی کرد
دیه‌گو سیمئونه معتقد است آنتوان گریزمان وقتی از دقیقه 60 وارد زمین می شود، بهتر کار می کند، اما خیلی‌ها معتقدند دلیل ورود دیرهنگام گریزمان به زمین چیز دیگری است.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
متهم گفت: همسر قبلی ام به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت و من سال گذشته با «فاطمه – ک» (مقتوله) ازدواج کردم، اما پولی برای تامین مخارج زندگی نداشتم و درآمدم حتی کفاف هزینه‌های اعتیادم را هم نمی‌داد به همین دلیل وقتی با تقاضای همسرم برای خرید اسباب بازی و لباس‌های نوزادی مواجه شدم دیگر حال خودم را نفهمیدم و او را کتک زدم!
سرمربی پیکان می گوید بازیکنانش وقت تلف نکردند و قصد در کنترل بازی داشتند که با تذکر او نیز مواجه شدند.
10 دقیقه حضور ادن هازارد در بازی برابر سلتا هم کمکی به او نکرد و یک پنالتی را از دست داد. از او در بلژیک همچنان انتقاد می کنند.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ