این پلو را می‌توانید برای نهار یا شام سرو کنید و یک پلو ابتکاری می‌باشد. طعم این غذا بسیار خوشمزه و ساده است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی خوب است نکات و فوت‌وفن‌های آن را کامل بدانید و رعایت کنید.
استانبولی پلو سبک‌های مختلفی برای درست کردن دارد که ما تمامی این روش‌ها را (با مرغ، گوشت، بدون گوشت) امتحان خواهیم کرد.
پلو مخلوط با قلقلی مرغ یکی از انواع غذا‌های خوشمزه و ساده است که با رسپی‌های مختلفی پخته می‌شود.
نثار پلو را می‌توانید برای مجالس خوب تهیه کنید، زیرا در گذشته یک غذای بسیار مجلسی بوده که در زمان مهمانی‌ها و عروسی‌های تهیه می‌شدند است.
رشته پلو قیسی یکی از غذا‌های محلی آذربایجان شرقی و غربی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد و بدون گوشت آماده می‌شود.
این پلو شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی است، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف شده و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید.
هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
این پلو که شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی می باشد، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف است و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید و مطمئن باشید عاشق طعم و مزه این پلو خواهید شد و تبدیل به غذا‌های پای ثابت سفره‌های شود می‌شود.
پلو نخود فرنگی با مرغ یکی از پلوهای بسیار خوشمزه و راحت می باشد.
آلبالوپلو یکی از غذا‌های سنتی و بسیار خوشمزه است که می‌توانید این بار با مربا آلبالو تهیه کنید.
هویج پلو با مرغ ریش ریش یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده و جذاب است.
این خوراک را اگر یک کنسرو سبزیجات مخلوط و کمی برنج پخته از قبل داشته باشید در ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت می‌توانید آماده کنید.
بلغور پلو ترکیه غذایی ساده و مقوی است که از گندم کوبیده شده یا به اصطلاح بلغور که به زبان ترکی یارما گفته می‌شود تهیه می‌گردد به همین دلیل دارای خواص و مواد معدنی فراوان است. یارما پلو یا بلغور پلو ترکیه‌ای به تنهایی یا به همراه گوشت، مرغ، پنیر فتا یا ماست سرو می‌شود.
سبزی پلو دامغانی یکی از انواع غذا‌های سنتی و خوشمزه شهر دامغان است.
سبزی پلو با ماهی یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی و غذایی خوشمزه برای ناهار مهمانی یا مناسبت‌هایی مثل شام شب سال تحویل عید نوروز است.
رشته پلو یکی از غذای سنتی و لذیذ ایرانیان است که معمولا در ایام عید نوروز تهیه می شود. رشته پلو را با گوشت گوسفندی یا مرغ می توانید تهیه کنید.
ته چین هویج پلو نوعی غذای مجلسی و بسیار خوشمزه است که از ترکیب برنج با هویج، فیله مرغ، پیاز، زرشک، زعفران و ... تهیه می‌شود.
امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
برای تهیه پلو بندری خوشمزه ابتدا پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و سپس در یک تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید، وقتی روغن گرم شد، پیاز‌ها را در آن بریزید و تفت دهید تا طلایی رنگ شوند.
لپه پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که لپه از مواد اصلی میانی آن به شمار می‌رود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
انار پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با دانه انار، مرغ یا گوشت، کشمش، گردو و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
در تهیه این پلو از انواع سبزیجات معطر مانند ریحان و مرزه و نعنا تهیه شده است که عطر فوق العاده‌ای به پلو می‌دهد و چون از گوشت چرخ کرده استفاده می‌شود و بسیار فوری آماده می‌شود و شما زمان زیادی لازم نیست تا این پلو را تهیه کنید.
جعفری پلو نوعی سبزی پلو است که جعفری یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی سرشار از ویتامین و مقوی است.
کشمش پلو یکی از غذاهای سنتی و مجلسی ماست که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و با روش‌های گوناگون طبخ می‌شود. در این مطلب با طرز تهیه کشمش پلو مخلوط همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ