قزوین- تاریخ سازی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور موجی از شادی و همدلی را در بین مردم و مسئولان استان قزوین ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
باشگاه شمس آذر قزوین در آستانه حضور با امتیاز مثبت در لیگ برتر است.
این خورش لابه لای پلو سرو می‌شود پس در حین انجام کار برنج را نیز آبکش کنید و راز‌های آن را هم خوب رعایت کنید.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: نمی‌دانستیم برنامه نمایندگان ایران در آسیا به چه شکل خواهد بود و اگر از پیش برنامه‌ریزی می‌کردیم به مشکل می خوردیم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید با بدحجابی که در پی اشاعه فحشا نیست «با احترام» و «دلسوزانه» رفتار شود، گفت: در حقیقت خدا در این آیه می‌خواهد به ما بگوید آن خانمی که حجابش مناسب نیست، آیا واقعاً قصدش این است که فحشا انتشار بدهد؛ یعنی آیا دوستدار فحشا و فساد است، یا اینکه نمی‌داند و نمی‌فهمد.
روش پخت نان یوخا به عنوان میراث ناملموس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. نان یوخا را معمولا سالی یک بار و برای عید فطر طبخ می‌نمایند. برای تهیه نان یوخا، بعد از آماده کردن خمیر، آن را به مدت ۱۰ ساعت استراحت می‌دهند و سپس چانه گرفته و می‌پزند.
شمس‌آذر قزوین قهرمان لیگ دسته اول فوتبال ایران شد
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
کامبک قزوین به خیبر و توقف سایپا ۱۰نفره+جدول لیگ ۱
قزوین منتظر جشن صعود به لیگ برتر فوتبال
با توجه به بارش برف در استان قزوین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نواحی یک و دو شهرستان قزوین، شهرستان البرز و منطقه کوهین و تمامی مدارس استثنایی در مناطق یادشده در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن غیرحضوری اعلام شد.
قزوین- استاندار قزوین گفت: امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می‌کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.
قزوین- وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان قزوین این قابلیت را دارد که در کشور به عنوان قطب هوشمندسازی کشاورزی باشد.
در پایان مسابقات اسلالوم جوانان و زیر 23 سال قهرمانی کشور، تیم‌های تهران در رده زیر 23 سال و قزوین در رده جوانان قهرمان شدند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج در همه حوادث که بر این ملت به وجود آمده، بعنوان اولین‌ها وارد صحنه شده و آخرین‌ها از صحنه خارج می‌شود و برای صیانت از ملت ایران، با فدای جان خود وارد عرصه می‌شود.
استاندار قزوین در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان به تشریح ظرفیت‌های این استان پرداخت.
حسین رجبی درباره بازداشت شدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: پرونده آن‌ها به قید فوریت و با تعیین قضات ویژه در حال رسیدگی است، تا به منظور صدور احکام قضایی به دادگاه ارسال شود.
رجبی تصریح کرد: در این ایام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خیابان ها حضور دارند تا شرایط عمومی جامعه به گذشته بازگردد و همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیروها قرار دارد، اما آشوبگران با انواع سلاح ها و ادوات این حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب آسیب دیدگی آنها شده اند.
استاندار قزوین گفت: عملکرد نیروی انتظامی و بسیج در مقابله با اغتشاشات استان عالی بود و با حضور مدبرانه آن‌ها توطئه‌ای که برای از بین بردن امنیت کشور طراحی شده بود، نقش بر آب شد.
قزوین – سه تکواندوکار قزوینی با دعوت سرمربی تیم ملی به به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
قزوین – سه تکواندوکار قزوینی با دعوت سرمربی تیم ملی به به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: نیاز است تا مردم قزوین نیز حمایت بیشتر و پرشورتری از این تیم داشته باشند و شاهد حضور بیشتر مردم قزوین باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ