تردیدی نیست که رئیس جمهور احتمالی جمهوری‌خواه آمریکا، فشار‌های فراوانی را بر طرفِ سعودی وارد خواهد کرد تا در اجرای سیاست‌های ضدایرانی با آن‌ها همکاری کند. موضوعی که می‌تواند بار دیگر آتش تنش و درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه را شعله‌ور کند و روابط تهران و ریاض را به سمت بی ثباتی سوق دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال به لطف تک گل محمدحسین مرادمند موفق شد از سد ملوان عبور کند و به مانند سپاهان و پرسپولیس، 6 امتیازی شود.
بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
دستیار امیر قلعه‌نویی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید ماه‌ها قبل به برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ برای تیم ملی فکر می‌کردند.
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی شما کمک می‌کند. درواقع عدم وجود چربی زیاد اطراف شکم می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشید.
بازیکنان ارومیه ای انگیزه بیشتری برای درخشش در قهرمانی آسیا دارند.
سرمربی پرسپولیس اکنون یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ برتر ایران را در اختیار دارد که در جمع آن 5 ملی‌پوش حاضر هستند.
امیرحسین حسین‌زاده ششمین بازیکن خارجی و لژیونر است که زنوزی رونمایی می‌کند، هفتمین بازیکن محمد نادری خواهد بود.
كمانداران ايرانى تا امروز موفق به كسب شش سهميه پارالمپيك ۲۰۲۴ پاریس در مسابقات جهانی شده اند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان شش حادثه رانندگی به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث ۱۷ نفر مصدوم شدند.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
از روزی که علی فتح‌الله‌زاده روی صندلی ریاست استقلال نشست، وعده‌های بی‌شماری را به زبان آورد که نصف آنها نیز هرگز عملی نشدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مورد حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به ثبت رسید، گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شش نفر شده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته شش حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: این تصادفات ۱۷ مصدوم برجای گذاشته است.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
براساس مطالعه‌ای تازه صورت گرفته شش عامل وجود دارد که به طور بالقوه می‌تواند خطر از دست دادن حافظه را در افراد مسن کاهش دهد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به موضوع مسکن اهتمام ویژه ای دارد به گونه‌ای که شش جلسه شورای عالی مسکن با حضور وی برگزار شده است.
صندوق ملی مسکن با تصویب اساسنامه آن و تایید شورای نگهبان شروع به کار کرده و بنا به گفته رییس هیات عامل این صندوق تاکنون ۶۶۰۰ میلیارد تومان عمدتا از خزانه دولت در آن جمع شده؛ این در حالی است که در شش ماهه نخست امسال مالیات خانه‌های خالی ۴۸۵ میلیون تومان و مالیات واحدهای لوکس فقط ۱۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان بوده است؛ یعنی تقریبا هیچ!
تغییرات در بینایی شما می‌تواند نشانه مشکلات سلامتی باشند از سکته مغزی گرفته تا دیابت. کلسترول بالا یک عامل خطر برای بیماری قلبی است و علائم این بیماری می‌تواند در اطراف چشم‌ها و روی پلک‌ها به شکل پلاک‌های نارنجی ظاهر شود.
iOS16 سرانجام توسط اپل عرضه شد. در این مطلب به بررسی شش تا از بهترین ویژگی‌های این سیستم عامل جدید می‌پردازیم.
حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ