مهدی طارمی برای دیدار امشب برابر پاسوس ده فریرا، از ابتدا به میدان می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر الخلیفی به طور رسمی در تمریات پاری‌سن‌ژرمن، از بازگشت کیلیان امباپه به تیم خبر داد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، با ترکیبی از نفرات مطرح خود عازم چین خواهد شد.
مهرداد محمدی به احتمال فراوان همراه کاروان این تیم به آبادان سفر خواهد کرد.
در هفته جاری خبرهایی خوش در بخش بیمه رانندگان تاکسی های آنلاین و نیز خدمات جدید کالابرگ الکترونیک منتشر شد.
ثبت ملی بافت تاریخی شیراز، تایید طرح طبیعتگردی آشوراده، تعطیلی موزه‌ها در آخر هفته، انتخاب ۸ روستای کاندید بهترین روستاهای گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدافع جدید سرخ ها بعد از رفع مصدومیت در بازی بعدی این تیم حضور پیدا می کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای تصویب شد تا حمایت موثری از مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان نیروهای مسلح صورت گیرد؛ برای این کار صندوق ویژه‌ای پیش بینی شده است.
مشکل سربازی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با پادرمیانی فدراسیون و تیم ملی فوتبال حل شد.
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد.
نرخ دلار محاسبه قیمت پایه محصولات پالایشی و پتروشیمی به ۳۷,۹۶۳ تومان افزایش پیدا کرد که خبر خوبی برای بازار محسوب می‌شود.
نرخ دلار محاسباتی قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از ۲۸۵۰۰ به ۳۷۹۶۳ تومان افزایش یافت.
نرخ دلار محاسباتی قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از ۲۸۵۰۰ به ۳۷۹۶۳ تومان افزایش یافت.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس دقایقی پیش و بعد از بررسی چند متخصص با خبری خوب مواجه شد.
گزارشها در برزیل حاکی است فدراسیون فوتبال این کشور از استخدام کارلو آنچلوتی ناامید شده و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، را برای هدایت سلسائو انتخاب کرده است.
ناچو در میانه کشمکش‌ها درباره ماندن در رئال مادرید یا رفتن از این تیم، یک خبر خوب دریافت کرد و به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.
همسر سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن گفت شوهرش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما شرایطش پایدار است.
فاطمی امین توضیح داد: در ابتدا لازم است این خبر خوب را بگویم که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ تعداد کشته‌ها در تصادفات به یک چهارم رسیده است طبق آمار مرکز آمار در سال ۱۳۹۹ در هر ۱۰۰ تصادف، ۴.۴ فوتی و این عدد در سال ۱۴۰۰ یه یک رسیده است. البته که یک نفر کشته و فوتی تصادفات هم زیاد است.
خبر خوب درباره کینوا این است که می‌تواند به شما کمک کند نیاز روزانه خود به پروتئین را تأمین کنید. کینوا منبع خوبی از پروتئین است و ۸ گرم پروتئین در هر فنجان پخته شده (۱۸۵ گرم) را فراهم می‌کند. کینوا اغلب به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می‌شود. به این دلیل که حاوی تمام ۹ اسید آمینه ضروری است که بدن شما به تنهایی قادر به ساخت آن‌ها نیست.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
نشریه آلمانی خبر داد ستاره ایرانی لورکوزن از کمند مصدومیت رها شد و آماده حضور در جام جهانی است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ