در این قسمت از پادکست ورزش سه اتفاقات احتمالی لیگ پیش رو را بررسی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلای تودی طی یک گزارش سالانه، اطلاعات آماری دقیقی درباره آنچه در سال ۱۴۰۱ گذشت را منتشر کرد.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
به نظر می‌رسد مرگ خاموش کسب‌وکار‌ها زیاد مورد توجه دست‌اندرکاران قرار نگرفته است و ظاهراً از آنچه در زیر پوست شهر می‌گذرد، اطلاعی ندارند. انتظار می‌رود دولت صرفاً به آمار دادن و اعلام کاهش نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد بسنده نکند و سری هم به سطح بازار بزند تا بداند آنچه را احتمالاً نمی‌داند.
منابع داخلی نشان می‌دهد که لئوپارد ۵ ممکن است دارای ساختار «بدنه غیر باربر» همراه با سیستم کنترل بدنه هوشمند Cloud car-p BYD باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که به پلتفرم هیبریدی نوآورانه DM-o مجهز شود.
مانوئل نویر که امیدوار بود زودتر از آنچه انتظار می‌رفت بتواند به میادین برگردد در جدیدترین معاینه پزشکی دریافت که زمان بازگشتش به فوتبال طولانی‌تر از آنچه گمان می‌کرد خواهد بود.
طبق لیست اپ استور، این اپلیکیشن، برای پیش‌ سفارش، موجود است و انتظار می‌رود روز پنجشنبه راه اندازی شود. در توصیف اپلیکیشن Threads آمده است: جایی که گروه‌ها گرد هم می‌آیند تا درباره موضوعات روز که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، تا آنچه که فردا، موضوع روز خواهد بود، بحث و گفتگو کنند.
تشکیل شورای ائتلاف و شورای وحدت و آنچه این دو شورا در انتخابات سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ پشت سر گذاشتند به خوبی گویای انتظار هر یک برای در دست گرفتن یا حفظ قدرت تاثیرگذاری و تصمیم‌گیری در بین اصولگرایان است. در سکوت بسیاری از چهره‌ها و گروه‌های سنتی اصولگرا می‌توان این استدلال را شنید که حالا که صدای نقد‌ها از «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی» بلند شده، چرا راهبری و تصمیم‌سازی نباید حق شورای وحدت باشد.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
ناتیلوس 2024 را از هر زاویه ای که ببینید به احتمال زیاد عاشق طراحی و جذابیت های آن خواهید شد. الگوی چراغ های اصلی جلو و گرافیک داخلی آن ها، نگاهی مرموز به ناتیلوس جدید داده است...
باشگاه پالما اسپانیا پس از آنکه بازیکن ایرانی‌اش در یک بازی جنجالی حاضر شد، در انتظار شنیدن دفاعیات او است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس، انتظارات و خواسته های مردم و فعالان اقتصادی و صنعتی آبادان از سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان را تشریح کرد.
به گفته محققان، مغز انسان خاطرات را بر اساس آنچه انتظار دارد ببیند تغییر می‌دهد. از آنجایی که افرادی که در این مطالعه شرکت کردند بسیار با الفبای غربی آشنا بودند، مغز آن‌ها انتظار داشت که حروف را در جهت گیری واقعی خود ببیند.
بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.
هری کین امشب تک‌گل پیروزی‌بخش تاتنهام را به ثمر رساند تا ثابت کند بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت از دست دادن پنالتی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی باعث افت او نشده است.
شاید هوش مصنوعی هنوز مثل فیلم و رمان های تخیلی ضمیر خودآگاه نداشته باشد اما حداقل به برهم زدن تصور ما از آنچه ازهوش مصنوعی انتظار داریم نزدیک است.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، که تیمش بر خلاف انتظار خیلی زود از جام جهانی قطر حذف شد در مصاحبه‌ای با اشپورت‌اشتودیو شرکت و درباره آنچه در قطر گذشت صحبت کرد.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و روحیات آحاد جامعه در گذر زمان تغییر کرده، گفت: نمی‌توان از جامعه انتظار رفتار باثبات در تمام اعصار داشت؛ چرا که جامعه زنده استو همانطور که به طور قطع، شیوه و روش زندگی در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده، آیندگان هم شیوه زندگی متفاوتی خواهند داشت. آنچه که محل تعارض است، اصل رفتار مدنی است. گاهی برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند، آیین‌نامه‌های کنونی را قبول ندارند و این موضوع را به طرق مختلف ابراز می‌کنند. برخی اعلام می‌کنند، به منظور تغییر آیین‌نامه‌ها دست به یک فعالیت مدنی می‌زنند.
روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان ستاره‌هایی یاد کرد که با وجود انتظار بالا از آنها در قطر عملکردی به مراتب پایین‌تر از آنچه تصور می‌شد داشتند.
یک پژوهش جدید از جانب ناسا نشان می‌دهد که انتظار می‌رود سطح دریا‌ها در اطراف ایالات متحده سریع‌تر از آنچه قبلا تصور می‌شد، افزایش یابد. این مطالعه نشان می‌دهد که سطح دریا‌ها احتمالا سریع‌تر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، افزایش می‌یابد، به این معنی که شهر‌های ساحلی کم‌ارتفاع در ایالات متحده ممکن است در دهه‌های پیش رو به مراتب بیشتر در معرض سیل قرار گیرند.
ارومیه- انتشار فیلم‌هایی از مسلح بودن اغتشاشگران در مهاباد و پیرانشهر به‌خوبی نشان می‌دهد، آشوب‌ها در این شهرها وارد فاز مسلحانه شده و کشته سازی سناریوی پشتیبانی از این جریان است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: از رئیس سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم در واقعی‌سازی آنچه در بودجه می‌نویسد با آنچه تخصیص می‌دهد ساماندهی صورت دهد و از تخصیص‌های سلیقه‌ای خودداری کند.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آماده باش رزمندگان خود درپی بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین خبر داد.
ساخته رابرت بنتون یکی از مهم‌ترین درام‌ها با مضمون طلاق است که پس از چندین دهه همچنان سرپا ایستاده و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اثری فراتر از آنچه انتظار می‌رفت که سکوی پرتاب همه آنهایی شد که در تولیدش به نحوی مشارکت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ