منچستر یونایتد با قبول شکست برابر سویا به آمار ضعیف خود مقابل تیم‌های اسپانیایی در مسابقات اروپایی ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره‌گیری خواهم کرد.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که پس از وعده خوان لاپورتا مبنی بر کنار رفتن از سوپرلیگ، دیگر از سوی یوفا محروم نخواهد شد و در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور خواهد داشت.
سوسو، ستاره اسپانیایی سویا، خوشبین است فردا در سانچس پیسخوان با شکست یوونتوس، صعود به فینال لیگ اروپا را کنار هواداران جشن بگیرند.
خسوس ناواس معتقد است حق سویا در بازی برابر یوونتوس پیروزی بود و اطمینان داد که در بازی برگشت کار صعود به فینال را یکسره خواهند کرد.
سویا روی یک کار تیمی زیبا موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد تا مزد برتری خود در نیمه اول را بگیرد.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
تیم های یوونتوس ایتالیا، سویا اسپانیا، بایر لورکوزن آلمان و آاس رم ایتالیا به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد بعد از تساوی غیرمنتظره مقابل سویا تاکید کرد که تیمش باید حداقل 3 یا 4 گل می زد.
دو ستاره بلندقامت سپاهان در کنار هم راهی زمین چمن مجموعه باغ فردوس شدند.
کمیته جوانان در کنار استعداد یابی برای تیم های ملی پایه قصد دارد به فعالیت های تیم ملی نونهالان هم رنگ و بوی جدی تری ببخشد.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
گمانه‌زنی درباره انتخاب تیم داوری فینال و دیدارهای مرحله نیمه نهایی از سوی فیفا شدت گرفته است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزرایی که معدل پایینی دارند باید از سوی دولت کنار گذاشته شوند، در غیر این صورت مجلس از ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کند.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی به انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید از سوی فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با سویا در لیگ قهرمانان می‌گوید ضعف سویا در بازی‌های اخیر نباید سیتیزن‌ها را به این نتیجه برساند که کار ساده‌ای در پیش دارند.
رییس انجمن تامین کنندگان غلات ایران گفت: با نامه مدیر کل دفتر مقررات وزارت صمت به استان‌ها و گمرک، از این پس بخش خصوصی نیز می‌تواند در کنار دولت نسبت به واردات و تامین گندم اقدام نماید.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.
جشنواره جهانی فیلم فجر روز گذشته در فیاپف به ثبت رسید. حالا این جشنواره در کنار جشنواره‌های معتبر جهانی به ثبت رسیده و مزیت‌های زیاد و البته مسائل خاص خود را هم دارد. وقتی در قاعده‌های جهانی قرار می‌گیریم، در شرایط جدیدی هم قرار می‌گیریم.
این فیلمِ مستندنما به کارگردان کهنه‌کاری می‌پردازد که تلاش می‌کند با جهان پیرامونش و صنعت فیلمسازی پیشرفته کنار بیاید و خود را وفق دهد؛ کارگردانی که وجود خارجی ندارد و به نوعی می‌توان او را برآمدی از درونیات و حدیث نفس اورسن ولز کارگردان این اثر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ