سازمان غذا و دارو، تحریم‌ها را علت وارد نکردن دارو به کشور می‌داند در حالی که دارو مشمول تحریم نیست. حتی شرکت تولید کننده «وین بلاستین و وین کریستین» در آلمان هر ساله محموله‌ای را به ایران هدیه می‌دهد، اما این دارو مدت‌هاست که تنها در اختیار دلال‌های داروست و به شکل دولتی توزیع نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: این احمق‌هایی که عقل‌شان نمی‌رسد که می‌روند آن بالا و می‌گویند مرگ بر دیکتاتور نمی‌فهمند، اولا دیکتاتوری نیست. تو در نهایت آزادی داری می‌گویی مرگ بر دیکتاتور و خانه‌ات مشخص است. صبح هم می‌خواهی بروی می‌توانند تو را بگیرند، ببرند. در نهایت آزادی شعار می‌دهی، بعد می‌خوابی و صبح هم می‌روی سرکارت. پس آیا اینکه آدم با آزادی بگوید مرگ بر دیکتاتور مسخره نیست؟
تاکنون مجلس چه کار قابل توجهی درخصوص حفاظت از زیستگاه یوز انجام داده است؟ وظیفه مجلس امروز این نیست که به مسائلی مانند داروی داده شده به پیروز و... پرداخته و به دنبال مقصر باشد.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
اکنون بسیاری می‌پرسند که آیا ما شاهد لحظه افول گوگل یا اصطلاحا لحظه‌ی «کداکِ گوگل» هستیم؟ این اصطلاح در واقع به مرگ برند معروف غول دوربین سازی آمریکایی (Kodak) با رواج دوربین‌های دیجیتالی اشاره دارد. اگر چه این تعبیر، اغراق آمیز است، اما مطمئناً نگرانی سرمایه‌گذاران برای آینده گوگل به عنوان یک شرکت که هسته اصلی آن موتور جستجوی آن است، بیراه نیست.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
حمام کردن در غروب می‌تواند باعث پیری زودرس شود. افراد زیادی می‌گویند که بدن آن‌ها به اندازه کافی قوی نیست که با آب سرد شست وشو کنند وقتی در عصر حمام می‌کنند باعث افزایش متابولیسم بدن آن‌ها می‌شود. در نتیجه بدن به کالری و سطح بالایی از اکسیژن نیاز دارد تا آن را تثبیت کند.
بیماران هموفیلی در بسیاری نقاط با مشکل داروی مورد نیاز خود روبرو هستند؛ به طوری که این بیماران برای تهیه دارو باید در به در جستجو کرده تا داروی نیاز روزانه خود را تامین کنند.
در این که هاشمی رفسنجانی به راهی که پیمود، چه مبارزات پیش از انقلاب و چه دوران جنگ و تلاش برای صلح و بعدتر نگاه توسعه‌گرایی واقع‌بینانه به جای آرمان خواهی باور داشت و هرگز از این مسیر نادم نبود تردیدی نیست، اما کاش مشخص شود آیا همان گونه که انتشار برخی خاطرات را به بعد از مرگ موکول کرد دفتری هم دارد که در آن از حسرت‌ها و احیانا پشیمانی‌ها یا خطا‌ها در تصمیمات یا به خاطر ملاحظات نوشته باشد؟
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
دیمیتری زلنوف، سرمایه دار املاک و مستغلات روسیه ۵۰ ساله در ۹ دسامبر سال جاری میلادی با دوستانش در آنتیب برای صرف شام رفته بود که ناگهان حالش بد شد، از پله‌ها به پایین افتاد و از ناحیه سر دچار آسیب جدی شد. وی در حالی که در بیمارستان پاستور در شهر نیس تحت معالجه و درمان قرار داشت، درگذشت.
اسناد فاش شده مبارزه داخلی برای جانشینی محمود عباس را افشا می‌کند. تمرکز دیگر بر روی جایگزینی رهبری نیست که ۸۷ سال دارد به طور مداوم سیگار می‌کشد و از مشکلات قلبی رنج می‌برد بلکه تمرکز بر روی آن است که فردای مرگ او چه رخ خواهد داد.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کمبود دارو مهمترین مسئله است؛ در حوزه کمبود دارو گزارش کمیسیون و بررسی‌های انجام شده در این بخش حاکی از این است که ما یک مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاه‌ها داریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌ها است که داده‌ها در سامانه «تیتک» وجود دارد و نیازهای ماه به ماه و نوع مریضی‌ها موجود در کشور مشخص است. بنابراین غافلگیر شدن در این موضوع قابل پذیرش نیست.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
چشم اندازی که پیش روی نهاد پادشاهی در دوران پادشاه جدید انگلیس وجود دارد، از جهات متعددی با گذشته متفاوت است؛ باید توجه داشت که خاندان سلطنتی از انسجام سابق برخوردار نیست.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ادعای آمریکا در خصوص استثنای بشردوستانه حوزه‌های غذا و دارو از شمول تحریم‌ها را دروغی بزرگ خواند که با واقعیات موجود هم‌خوانی ندارد.
یوردی کرویف با اشاره به قرعه بارسلونا در فصل پیش روی لیگ قهرمانان می‌گوید بارسا در گروه مرگ قرار دارد و از حضور در این گروه هم لذت خواهد برد و هم رنج خواهد کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ