راننده یک خودروی سانتافه داخل یک کوچه با چند خودرو از جمله یک پژو ۲۰۶ تصادف کرد، اما به جای تماس با پلیس، از محل حادثه گریخت. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده موتورسوار خوش شانس با یک فرار به موقع از له شذن زیر قطار جان سالم به درد برد.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
صحنه‌ای بسیار جالب و دیدنی از مواجهه جالب پلنگ با گله‌ بابونها و حمله بابونها به پلنگ، لحظات باورنکردنی را رقم زد./چندثانیه
یک خودرو پرنده بر فراز «رودخانه زرد» در منطقه خودمختار «هوئی نینگ‌شیا» واقع در شمال غرب چین پرواز می‌کند. این خودرو پرنده قرار است مسافران را از این رودخانه عبور دهد. در حال حاضر از قایق‌های سنتی و سیم بکسل برای انتقال مسافران از این رودخانه استفاده می‌شود.
ویدئویی عجیب از فرار دیوانه وار یک تراکتور از دست پلیس در بزرگراه کلانتری مشهد منتشر شده است.
ویدیویی از سقوط غیر منتظره صاحب خودرو که باعث فرار سارقان شد را ببینید.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
زورگیران که سعی داشتند به طور وحشیانه‌ای از صاحبین خودرو در پمپ بنزین زورگیری کنند با واکنش سریع یک مرد پا به فرار گذاشتند.
علی اصغر خانی نماینده مجلس در جمع دانشجویان از وزیر صمت دفاع کرد و گفت: من نماینده مجلس هستم و تشخص من این بود که وزیر صمت آدم موفقی است.
یک کلیپ تصویری لحظه فرار یک سرباز اوکراینی از گلوله تک تیرانداز روسی را نشان می‌دهد. گلوله تک تیرانداز روس حدود یک اینچ (۲.۵ سانتی متر) از بالای سر سرباز رد شد و به دیوار اصابت کرد.
راننده یک فراری، در لحظه‌ای عدم توانایی در کنترل خودروی خود تصادفی تلخ را رقم زد.
یک آهو که قصد آب خوردن را دارد ناگهان یک تمساح به او حمله می‌کند، اما سریعا فرار می‌کند.
دو نوجوان که با یک وانت در حال فرار از پلیس تگزاس بودند، با وجود از دست دادن دو لاستیک سمت راست وسیله نقلیه، برای مدت ۳۰ دقیقه به راه خود ادامه دادند و با وجود عبور از چراغ قرمز، تقاطع‌ها و تردد در پیاده‌رو، سرانجام بین دو خودرو سواری شخصی متوقف شدند.
تصاویری از فرار یک خودرو از ترافیک نوروزی جاده چالوس در فضای مجازی پربازدید شده است.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
چند سرنشین خودرو که در ترافیک گیر کرده بودند، گاردریل‌های کنار جاده را باز کردند تا بتوانند از مسیر خارج شوند. یکی از رانندگان که در ترافیک بود، از این اقدام فیلمبرداری کرده است.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
دیشب یک ماشین توی مسکن‌های مهر گچساران می‌ایستد دوتا ماشین آتش می‌زند و فرار می‌کند. صحنه‌ای به آتش کشیده شدن این ماشین‌ها را مشاهده می‌کنید.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
مهارت یک راننده وسط اتوبان، باعث شد از مرگ حتمی و له شدن زیر چرخ‌های تریلی نجات پیدا کند.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ