اداره هواشناسی افغانستان در اطلاعیه ای که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، درباره بارندگی و وزرش بادهای نسبتا شدید هشدا داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
مقام‌های آلمان درباره روند کاهشی تولیدات صنعتی این کشور هشدار دادند و این وضعیت را با جنگ اوکراین مرتبط دانستند.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های ۱۴۰۱ تکرار شود.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
به گفته متخصصان، اکثر موارد ابتلا را دیابت نوع دو تشکیل می‌دهد؛ این نوع بیماری با چاقی و افزایش وزن مرتبط و تا حد زیادی قابل پیشگیری است.
علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.
وزارت اسرا و امور آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون جدید نژادپرستانه علیه اسرا، هشدار داد.
تالاب هامون در حال حاضر وضعیت نامناسبی به دلیل مدیریت خصمانه آبی کشور افغانستان دارد و گرد و غبار، مشکل تأمین آب شرب و آسیب به حیات وحش از عمده مشکلات ناشی از آسیب به هامون است.
سازمان «آکسفام» هشدار داده است که بحران غذایی در شرق آفریقا در ماه ژوئیه به اوج خود می رسد و در نتیجه هر 28 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می دهد.
مشیری یادآور شد: اگرچه ویتامین‌های گروه "ب" احساس خوبی از نظر رفع خستگی و راحتی اعصاب ایجاد میکند و نتیجه مصرف آن خوشایند است، ولی باید ابتدا مطمئن شد که بدن به آن نیاز دارد یا خیر، چون مازاد بر نیاز این ویتامین از طریق کلیه‌ها دفع خواهد شد در غیر اینصورت نباید بطور مکرر آمپول "نوروبیون" تزریق کنیم.
صهیونیست‌ها به شدت از حملات موشکی مقاومت به وحشت افتاده اند.
قانونگذاران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا درباره استفاده احتمالی از هوش مصنوعی در زرادخانه هسته‌ای این کشور هشدار دادند.
هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی فرا خواند.
راهپیمایان تهرانی تاکید کردند: هرگونه حماقتی درباره مسجدالاقصی، بهای سنگینی برای صهیونیست‌ها دارد و اگر جنگی شعله‌ور شود فروپاشی و نابودی رژیم نژادپرست و غاصب را تسریع خواهد کرد.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
در حالیکه مردم در بریتانیا خود را برای وزش باد‌های تند، بارندگی شدید و دمای یخبندان آماده می‌کنند، کارشناسان نسبت به روش‌های صحیح و ایمنی استفاده از لوازم گرم‌کننده‌ای همچون کیسه آب گرم یا پتو‌های برقی هشدار می‌دهند و تاکید دارند که اگر این لوازم، سالم و باکیفیت نباشند می‌توانند مصرف کننده را در معرض خطر سوختگی قرار دهند.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
اداره هواشناسی افغانستان در اطلاعیه ای که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، درباره بارندگی و وزرش بادهای نسبتا شدید هشدا داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ