منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی به نام «محمد ابوجبل» در شهر ناصره خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی و شاهدان عینی فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی یمنی در حملات توپخانه ارتش عربستان سعودی خبر دادند.
منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی به نام «محمد ابوجبل» در شهر ناصره خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی از اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی در پی شهادت یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه از شهادت یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اریحا مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.
منابع خبری از شهادت یک شهروند یمنی در استان صعده درپی تیراندازی نظامیان سعودی خبر دادند.
منابع محلی در الخلیل در جنوب کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید در الخلیل از سوی یک جوان فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یکی از مبارزان مقاومت در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدا از ابتدای سال جاری در غزه و کرانه باختری به ۲۲۲ نفر رسید.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
منابع رسانه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در شمال شرق الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از تیراندازی اشغالگران در هفته گذشته، در جریان یورش آنها به شهر نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در نابلس براثر جراحات وارده درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ