وقوع آتش‌سوزی در یک بیمارستان در پایتخت چین، ۲۱ کشته برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
بر اثر وقوع حریق در یک کشتی جنگی آمریکا، ۵ ملوان در بیمارستان بستری شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق شدید ۳۰ مغازه در بازار تهران خبر داد.
بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فجر تهران دچار حریق شد.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
بر اثر وقوع حریق گسترده در جزایر قناری که همزمان با موج گرمای شدید رخ داد، ۴ هزار نفر مجبور به ترک منازلشان شدند.
این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و کولر‌های گازی شعله ور شد و به ۲ واحد تجاری رستوران و عکاسی سرایت کرد.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است، که هر سه مصدوم آتش نشان بودند.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
آتش سوزی در بیمارستان «چانگ فنگ» در پکن تا کنون ۲۹ کشته برجای گذاشته است.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
آتش سوزی بیمارستان آبان با حضور ماموران آتش نشانی اطفاء شد.
حریق در یک بیمارستان در میدان فاطمی تهران
حریق در یک بیمارستان درمیدان فاطمی تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از وقوع حریق در یک بیمارستان در خیابان فاطمی خبر داد.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
پتروشیمی نوری از جمله نمادهایی است که در همین سال های اخیر وارد بازار سرمایه شد و در مدت حضور خود در بازار سرمایه عملکرد خوبی داشته است. به لحاظ بنیادی نوری در چه شرایطی قرار دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ