اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
اختلاف بر سر یک ملک باعث درگیری طرفین و وقوع جنایت شد. مرد میانسال که قصد داشت اختلاف ملکی با فردی را حل کند در جریان نزاع کشته شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک قتل در گرمسار خبر داد و گفت: تنها در ظرف سه ساعت قاتل و همدست وی دستگیر شدند.
اعضای تیم جنایی پس از عبور پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که کاملا سوخته بود؛ گزارش متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت، مرد جوان با ضربات چوب به سرش به قتل رسیده و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
بررسی‌ها در رابطه با پیدایش فرد گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم.
قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: خانم روسری خود را دور گردن مقتول انداخته و کیان نیز با سنگ و چاقو وی را به قتل می‌رساند و داخل چاهی می‌اندازد. متهمان برای اینکه صحنه قتل را از بین ببرند، لاستیکی آتش زده و لاستیک را داخل چاه انداختند. اما لاستیک قبل از اینکه به ته چاه بیفتد بین مسیر گیر کرده و تنها قسمتی از کنار صورت مقتول سوخته بود.
قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار
ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه، گزارش قتل مرد برنج‌فروشی به بازپرس محمدحسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد خونین مرد ۵۰ ساله داخل مغازه‌اش مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت میله آهنی اعلام کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع قتل مرد ۴۵ ساله اهل اسلامشهر تهران در حوالی آرادان خبر داد و گفت: با تیزبینی مأموران کلانتری این متهم در مدت کوتاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
قتل مرد جوان با چاقو در بیابان
قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک
متهم که به مصرف شیشه اعتیاد دارد و در پرونده خود جرایمی از جمله قتل، نزاع، درگیری و سرقت هم داشت، به انجام این قتل با سلاح شکاری به انگیزه سرقت خرما اعتراف کرد.
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.
مرد میانسال در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند باری به خانه این زن و پدرش رفتم تا کار‌های شخصی پدرش را انجام دهم. در این مدت چشمم به طلا‌های او افتاد و از آنجایی که او و پدرش تنها زندگی می‌کردند وسوسه شدم که از خانه سرقت کنم. روز حادثه با انگیزه سرقت وارد خانه شدم و در فرصتی مناسب زمانی که زن جوان روی مبل نشسته بود به سمتش رفتم و از پشت با روسری او را خفه کردم و بعد وسایل داخل خانه را سرقت نمودم.
در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ