وضعیت اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پیش از مصاف با ناپولی مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر صهیونیست تنش‌های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو را مشابه یک جنگ سرد میان آنها توصیف کرد.
یکی از فرماندهان ارتش اوکراین با ابراز نگرانی از عملکرد تانک‌های سبکی که فرانسه برای کی‌یف تامین کرده، بدنه آن‌ها را بسیار نازک و ناکارآمد توصیف کرد.
سعید صادقی و میلاد سرلک شاید مهم‌ترین بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده است.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا تاکید کرد: مذاکرات عادی‌سازی روابط میان کوزوو و صربستان باید هز چه زودتر آغاز شود.
نبرد میان دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی حمیدتی همچنان ادامه دارد و اثری در افق از پایان این جنگ خانمانسوز به چشم نمی‌خورد.
سیمونه اینزاگی هیچ هراسی از رویارویی برابر میلان ندارد و گفت که برنامه تاکتیکی تیمش ربطی به رسیدن یا نرسیده رافائل لیائو به بازی فردا ندارد.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، پس از شکست 2-0 مقابل میلان نگران ذهنیت شاگردانش است.
نگرانی‌های بسیار زیادی نسبت به دیپلماسی رو به رشد میان ایران و روسیه وجود دارد.
وبگاه المانیتور در گزارشی اعلام کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه متحد میان حزب الله لبنان، حماس و ایران افزایش یافته است.
میلان در دیداری از هفته بیست و نهم سری آ مقابل امپولی با تساوی ۰-۰ متوقف شد.
ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
پرسپولیس شنبه آینده در دیداری حساس برابر سپاهان به میدان خواهد رفت و این در حالیست که اردوی این تیم درگیر بیماری سختی شده است.
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، وضعیت نامشخصی برای حضور در بازی با تاتنهام دارد.
مارکا ادعا کرد که بارسلونا نگران است سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی، با پایان قرارداد قرضی‌اش با میلان به این باشگاه برگردد.
سرمربی میلان بعد از تساوی مقابل لچه گفت: "باید از ارتکاب اشتباهات پیش پا افتاده اجتناب کنیم."
خبر انعقاد یک همکاری میان دو فدراسیون ژاپن و اسپانیا محافل فوتبالی آلمان را برآشفت.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید این باشگاه تلاش کرده قرارداد رافائل لیائو را پیش از شروع جام جهانی تمدید کند ولی در نهایت این کار انجام شدنی نبوده است.
با توجه به میزان دسترسی‌ها در آپ‌های مختلف مشخص می‌شود، مشکل گوگل‌پلی دسترسی و استاندارد اپ‌ها نیست، بلکه مشکل اصلی بر سر رقابت است.
مایک مانیان، سنگربان طراز اول و فرانسوی میلان، مشکلی برای حضور در جام جهانی قطر نخواهد داشت.
عصام الشوالی گزارشگر معروف شبکه بین اسپرت حین گزارش بازی چلسی میلان عوض شد.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد: درگیری های مرزی میان دو کشور تاجیکستان و قرقیزستان مایه نگرانی افغانستان است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش جای خالی فرانک کسیه را احساس نمی‌کند و شارل دکتلار، خرید جدید میلان، آماده است برای روسونری به میدان برود.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه نسبت به احیای افکار نئونازی و نئوفاشیستی در اروپا ابراز نگرانی کرد و گفت: غرب بدنبال اختلاف افکنی میان روسیه و صربستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ