رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر سطح شهر خلوت است، گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.
در اتوبان آزادگان در بخش رفیوژ میانی، مسیر خط ۴ جمع آوری کننده آب‌های سطحی منطقه ۱۹ قرار گرفته و بخشی هم در منطقه ۱۸ در اتوبان آزادگان، لوله جمع آوری آب‌های سطحی واقع شده است، متأسفانه در برخی قسمت‌ها در طول مسیر، لوله و تجهیزات شهری مربوطه مورد سرقت قرار گرفته و همچنین با توجه به اینکه این خط در رفیوژ میانی اتوبان قرار گرفته و روی آن درخت و فضای سبز تعبیه شده و درختان مورد آبیاری قرار می‌گیرند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیک در بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت پرداخت.
رئیس منطقه ۲۳ پلیس بزرگراه‌ها از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیک معابر اصلی و بزرگراهی در صبح یکشنبه پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
سرهنگ زینی‌وند گفت: با توجه به نقشه زیر ساختی شهر تهران و شیب سرپایینی اغلب بزرگراه‌های پایتخت، در بزرگراه‌های شمالی – جنوبی شدت تصادفات خیلی زیاد افزایش پیدا می‌کند، بخصوص در مقاطع انتهایی این بزرگراه‌ها شدت این تصادفات زیاد می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رغم شن و نمک پاشی صورت گرفته، اما طبیعی است که معابر کمی لغزنده باشد. همین امر دلیلی شده که ترافیک نسبت به روز‌های معمولی سنگین‌تر شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در همه تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه‌ها بپرهیزید.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران عدم شن‌پاشی بزرگراه‌ها را تکذیب کرد و گفت: کارگران فضای سبز برای جلوگیری از قطع شدن درختان مسئولیت تکاندن برف از روی شاخه‌های درختان را بر عهده دارند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جناغی به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
نتانیاهو اولین جلسه کابینه جدید را در حالی برگزار کرد که معترضان بزرگراه کلیدی قدس به تل آویو را مسدود کردند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل ها در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق و فوت راننده این سواری خبر داد.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح دوشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه طرح نظم بخشی به خروجی‌ها در بزرگراه‌ها ادامه دارد، گفت: بزرگراه نواب و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر تهران به منظور تأمین نظم عبور و مرور و در محورهای بزرگراهی جهت کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خطوط ریلی و شبکه جاده ای شامل بزرگراه ها و آزادراه ها با سرعت هر چه بیشتر انجام شود چرا که شبکه حمل و نقل به مثابه ستون فقرات برای توسعه کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ