دیه‌گو کاستا دیروز گل اول ولورهمپتون را وارد دروازه برنتفورد کرد تا به طلسم 516 روزه خود پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از جدی شدن مذاکرات انتقال پی‌یر امیل هویبرگ به اتلتیکو مادرید، تاتنهام مشغول مذاکره با جانشینان این بازیکن است.
باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که چالار سویونجو، مدافع ملی پوش ترکیه ای را به خدمت گرفته است.
ماجراجویی دیه‌گو کاستا در لیگ برتر به پایان رسید و این مهاجم اسپانیایی اکنون تیم ولورهمپتون را ترک می‌کند.
قهرمانی ناپولیتنها در سری آ یادآور افتخاری است که با کاپیتانی دیه‌گو مارادونا به دست آمده بود.
روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، خرید ممفیس دیپای از بارسلونا را اتفاقی مثبت برای تیمش می داند و گفت که تلاش می کند او را به روزهای اوجش در لیون برگرداند.
یک هوادار آرژانتینی که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت از تجربه خود در آن روز گفت.
لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرام خود به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت «این جام متعلق به دیه‌گو هم هست».
مسئولان فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کردند که به دنبال ادامه همکاری با دیه‌گو آلونسو هستند.
دیه‌گو کاستا پس از پیروزی پرتغال برابر اروگوئه از عملکرد خود ابراز رضایت کرد.
لیونل مسی با گلی که امشب در بازی آرژانتین و مکزیک به ثمر رساند به رکورد تعداد گلهای ملی دیه‌گو مارادونا رسید و از این به بعد برای رسیدن به باتی‌گل تلاش خواهد کرد.
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.
بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشید. او در بازی مقابل اسپانیا سیو‌های متوالی خوبی انجام داد و تنها یک گل تصادفی از دیه‌گو کاستا خورد. او توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را هم بگیرد
حشمت خان مهاجرانی و امیر قلعه‌نویی دو تن از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شوند.
ظاهرا دیه‌گو کاستا در 34 سالگی هم ترک عادت نکرده و همان رفتارهای قدیمی که در زمین فوتبال از او در خاطرمان داریم را تکرار می کند.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
عمر مومنی، کارتونیست معروف سایت گل در صفحه شخصی خودش در توییتر یک طرح کارتونی از بازی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی منتشر کرد.
دیه‌گو میلیتو، ستاره سابق آرژانتینی، سبک بازی کیلیان امباپه را بیشتر می‌پسندد و او را به ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد.
با وجود غیبت کاوانی و گودین، اما اروگوئه همچنان ترکیب پرستاره‌ای را برای بازی با ایران در اختیار دارد.
دیه‌گو کاستا، مهاجم سابق چلسی، در آستانه بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، پیراهن دیه‌گو مارادونا در فینال جام جهانی 1986 را به موزه افسانه‌های فوتبال اهدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ