وزیر میراث‌فرهنگی آژانس‌های مسافرتی را خط مقدم گردشگری دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی جدیدی برای گردشگران طبقه متوسط و متوسط به پایین انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضویت در خانه سینما در پی محقق کردن برنامه‌های موجود در اساسنامه انجمن شامل «برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها» بوده است.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.
سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: رانندگان و مسئولان باربری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، دکتر محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و دکتر امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
به این ترتیب با حکم علیرضا زاکانی معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق در سمت خود ابقا شدند.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش روزانه ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام در دولت سیزدهم خبر داد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان از نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ گلایه کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
در حالی که به نظر می‌رسید خطر ساخت یک مجتمع پتروشیمی در میانکاله برطرف شده است، اما شنیده‌ها حکایت از برنامه ریزی برخی برای ساخت این مجتمع، ۱۵ کیلومتر دورتر از جای قبلی دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با موندو دپورتیوو باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در اسپانیا مطرح شود که باشگاه کاتالان برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده برنامه‌ریزی می‌کند.
اصفهان- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از اکتشافات جدید سنگ آهن در بخش‌هایی از ایران مرکزی شامل صفهان، یزد، کرمان و سمنان خبرداد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند. این بزرگ‌ترین نگرانی من است و نباید اجازه دهیم حق ما ضایع شود.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تدوین برنامه‌های عملیاتی جدید در این بنیاد خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت محورسازان گفت: این شرکت با انگیزه و برنامه‌ریزی دقیق و همچنین اجرای پروژه‌های توسعه‌ای توان تامین نیازهای داخلی را دارد.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، صادق ستاری فرد به‌ عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارتخانه منصوب شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ