اینتر در سومین بازی خانگی متوالی بدون گلزنی شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: تمام این آمار‌ها نشان می‌دهد موضوع تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی تاثیر خود را با سرعتی بیش از تصور بر زندگی و حیات کشور و منطقه ما گذاشته است و اگر هرچه سریعتر اقدام موثری صورت نگیرد قطعا همه متضرر خواهند شد.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
«نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در نشست سوچی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: پس از ایجاد یک ایست بازرسی در گذرگاه لاچین از سوی جمهوری آذربایجان، وضعیت در گذرگاه لاچین و نیز در قره باغ کوهستانی بحرانی است.
آیت الله علوی بروجردی در پایان گفت: در قم احساس خطر می‌کنیم. نباید بی‌توجه بنشینیم تا امروز به فردا برسد. این روزمرگی می‌گذرد، اما آن آثاری که باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود و این مسایل برای ما بسیار سخت است.
شاهرود- امام جمعه شاهرود با اشاره به وضعیت بحرانی آب باید در این شهرستان، گفت: مسئولان باید برای تامین آب پایدار در شاهرود تلاش کنند.
سیدمجتبی حسینی با وجود مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشت، از سرمربیگری تیم امید انصراف داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به معنای وجود بحران در تیمش نیست.
در جدیدترین نظرسنجی از جامعه صهیونیستی، وضعیت کابینه نتانیاهو پس از گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار آن، بررسی شده است.
عضو هیات نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان هشدار داد: وضعیت آب در سیستان‌وبلوچستان خصوصا شمال استان بحرانی و فوق بحرانی است.
منابع محلی در ترکیه از وضعیت بحرانی مناطق سیل زده در جنوب این کشور خبر می دهند.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
یک تحلیلگر صهیونیست با هشدار درباره شرایط بحرانی حاکم بر نابلس و کل کرانه باختری، گفت: نتانیاهو ناتوان از مهار وضعیت کنونی است.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام به وضعیت بحرانی افت شدید گاز در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این شرایط تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آماده کامل قرار دارند.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
تیم فوتسال واین آلبالی با بازیکن ایرانی خود از یکی از رقابت‌های فوتسال اسپانیا کنار رفت.
در حالی که نساجی بهترین نتایج ممکن را در دیدارهای خانگی‌اش به دست آورده، نفتی‌های آبادان نتایجی کاملا ناامیدکنندای را در آبادان ثبت کرده‌اند.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
اصفهان- متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از مساحت تالاب‌های کشور ظرفیت تبدیل شدن به کانون گردوغبار را دارند، مشکلات ریشه‌ای وضعیت بحرانی تالاب‌ها را تشریح کرد.
محمد‌جواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران می‌گوید: در این نوع بنا‌های میراثی و تاریخی، هم انتفاع افرادی مطرح است که این ملک به آن‌ها ارث رسیده و نمی‌توان به این موضوع بی‌توجه بود و در هر محکمه‌ای مالکیت فردی در اولویت است و هم نمی‌توان در شهر‌های تاریخی که قدمت زیادی دارند، به موضوع میراث و هویت تاریخی بی‌توجه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ