رقابت های وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرحسین زارع نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم نوجوانان ایران به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل افغانستان پرداخت.
نفر سوم کشتی فرنگی جهان از احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی خبر داد.
مربی تیم کشتی بانک شهر گفت، رد پای یک نفر پشت این قضیه است که هر سال یک ملی‌پوش این تیم در مرحله پایانی لیگ وزن‌کشی نمی‌کند.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
برخلاف لیگ کشتی آزاد که در نهایت برای هر 10 ملی‌پوش تیم خوب و نسبتاً متمول وجود داشت، اما در لیگ فرنگی به نظر در نهایت چندین نفر از ملی‌پوشان بدون تیم خواهند ماند.
عملکرد دو بازیکن جوان استقلال موجب شده تا بازیکنان در اردوی تیم ملی به وجد بیایند.
رقابت های وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امین میرزازاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدحسین محمدیان نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت‌های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و کامران قاسم پور نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پژمان پشتام نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمد نخودی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا مختاری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و یونس امامی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرمحمد یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و رحمان عموزاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و مهدی محسن نژاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و رضا اطری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ