آناناس، میوه‌ای سرشار از ویتامین C است، که کم خونی، نقرس و زخم معده را درمان، خون را تصفیه و بدن را پاکسازی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محقق اصلی و استادیار، جنیفر مایلز چان که خود را «خو گرفته به فیجوا» توصیف می‌کند، در مورد پتانسیل پودر فیجوا برای معکوس کردن پیش دیابت هیجان زیادی دارد. از نظر تئوری، پودر فیجوا فواید کاهش وزن را افزایش می‌دهد و منجر به بهبود سطح قند خون می‌شود.
میوه‌ها بهترین منابع تامین کننده آب، املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن هستند.
میوه‌ها خوراکی‌های مفیدی برای رفع گرسنگی و تشنگی هستند. سالاد میوه یکی از میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای است که خواص بسیاری را در خود دارد. سالاد میوه از مخلوط میوه‌های مختلف تهیه می‌شود. می‌توان از آبِ میوه‌های مصرف شده در سالاد، به عنوان سس آن استفاده کرد. سالاد میوه را می‌توان به عنوان پیش غذا یا به عنوان دسر نیز سرو کرد.
هندوانه بدون‌تردید میوه‌ای خوش‌طعم و سرشار از مواد مغذی است. حالا، محققان نقش حیاتی آن را در افزایش کیفیت رژیم غذایی و حمایت بیشتر از سلامت قلب آشکار کرده کرده‌اند.
میوه عناب می‌تواند به‌عنوان یک غذای سالم مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا همه محتویات فیبر‌های غذایی و فروکتوز موجود در آن می‌تواند با آهسته کردن هضم غذا به کنترل قند خون کمک کند.
اگر می‌خواهید ماست میوه‌ای شما کم کالری باشد می‌توانید از شیرین کننده در ترکیب آن استفاده نکنید و این که مقدار کمی عسل، شیره افرا یا استویا به آن بیفزایید.
داخل خانه و آپارتمان را می‌توان با استفاده از درختان میوه آپارتمانی، زیبا و دلنشین‌تر کرد. در این مطلب با ۴ میوه‌ای که می‌توان در خانه کاشت و نگهداری نسبتا ساده‌ای دارند، آشنا می‌شوید.
مرغوب‌ترین انگور یاقوتی در تاکستان‌های سیستان و بلوچستان پرورش می‌یابد. انگور نوبرانه در بهار، انگور یاقوتی است که حدودا اوایل خرداد راهی بازار می‌شود. انگور یاقوتی سیستان طعم، رنگ، مزه و رنگ منحصر به فردی دارد. دیگر انگور‌های یاقوتی بیشتر در ساوه و شهریار به عمل می‌آیند. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که انگور یاقوتی می‌تواند در کنترل فشار خون بالا و کلسترول خون نقش مهمی داشته باشد. قیمت هر کیلوگرم از این انگور بسته به کیفیت بار و شهرستانی که از آنجا می‌آید متغیر است.
میوه‌های تابستانی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای بدن هستند.
اساساً میوه‌های خشک سرشار از مواد مغذی مانند فیبر، مواد معدنی، فسفر، کلسیم و آهن و ویتامین هستند. محتوای بالای مواد مغذی سلامت فرد را تضمین می‌کند و با خستگی و سایر مشکلات سلامتی مبارزه می‌کند.
توت میوه‌ای خوشمزه و شیرین است که می‌توان از آن به عنوان شیرین‌کننده کیک، شیرینی و غذا‌ها استفاده کرد. توت سفید یکی از انواع رایج و پراستفاده توت است که به صورت خشک یا تازه مصرف می‌شود. خواص توت خشک بسیار زیاد بوده و این میوه به عنوان یک خوراکی سرشار از کالری و مقوی در نظر گرفته می‌شود که حاوی مواد مغذی نظیر املاح معدنی، فیبر، آنتی اکسیدان‌ها، انواع ویتامین و پکتین است.
گوجه سبز یکی از میوه‌های نوبرانه فصل بهار است، بسیار پرطرفدار و در واسط فصل بهار تا اوایل تابستان در دسترس است. گوجه سبز یک میوه کوچک و آبدار و از پوست نازک به رنگ سبز یا سرخ و دارای هسته سخت است، سرشار ز ویتامین سی، اسید مالیک و اسید سیتریک است.
مطالعات نشان داده‌اند که خوردن بلوبری یا ترکیبات بلوبری معروف به آنتوسیانین‌ها، عملکرد عروق را بهبود می‌بخشد.
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است.
موز سرشار از پتاسیم است و در هر موز متوسط حدود ۴۲۲ میلی گرم پتاسیم دارد. در نتیجه، اگر این میوه یک غذای اصلی روزانه برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی باشد، حفظ مصرف روزانه پتاسیم کمتر از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ میلی گرم ممکن است دشوار باشد.
گرچه هندوانه قند بالایی دارد، اما به‌دلیل مقدار آب فراوان یکی از بهترین میوه‌ها برای تسهیل روند کاهش وزن است.
مصرف میوه‌ها با طیف گسترده رنگ‌ها می‌تواند تامین کننده انواع وسیع مواد مغذی فراتر از ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد.
میوه کیوی به عنوان یک عامل آنتی اکسیدان قوی محسوب می­‌شود.
شاید باور این موضوع سخت باشد، اما مصرف مقادیر زیادی از میوه‌های سرشار از فروکتوز مانند کشمش، میوه‌های خشک می‌تواند منجر به التهاب و کبد چرب شود.این به این دلیل است که قند موجود در میوه‌ها که به نام فروکتوز شناخته می‌شود، در صورت مصرف زیاد باعث ایجاد مقادیر غیر طبیعی چربی در خون می‌شود.
توصیه می‌کنیم وقتی سرما خوردید از این ۲ میوه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید.
تاثیرات مفید روتین بر بهبود متابولیک از طریق بافت چربی قهوه‌ای، علاقه قابل توجهی را در درمان بالقوه چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مانند دیابت برانگیخته و در راستای این ایده، کشف فعال‌کننده‌های ایمن و موثرتر بافت چربی قهوه‌ای برای مقابله با چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مورد نظر است.
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. این میوه همچنین، آنتی‌اکسیدان فراوانی دارد که مصرف منظم آن در پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی‌عروقی و بعضی سرطان‌ها نقش دارد.
برخی میوه‌ها علاوه بر داشتن انواع ویتامین‌ها می‌تواند شما را در رژیم لاغری نیز کمک کند.
گلابی منبع خوبی از فیبر‌های محلول و نامحلول است. شواهد روزافزونی مبنی بر اهمیت فیبر و نقشی که ممکن است در سلامت فلور میکروبی دستگاه گوارش ما (باکتری‌هایی که در روده ما زندگی می‌کنند) و در پیشگیری از چاقی و دیابت نوع دو ایفا کند، وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ