رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید حاج اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام سید علی‌اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را به مردم شهید پرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام رضا، کیومرث، اسماعیل، مجتبی و محسن آرایشی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
ساری- رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله مشکینی را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت برادر کبگانیان را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت الله باکویی پیام تسلیتی صادر کرد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری را به فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحومه همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها مسئلت کرد.
آیت الله آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله مطهری، پیام تسلیتی صادر کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان غریبی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدحسین حسینی یکتا از جانبازان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدحسین حسینی یکتا از جانبازان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال آیت‌الله سید محمدصادق روحانی پیام تسلیتی صادر کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) را به مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تجلیل از مقام مرحوم آیت الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در این مجلس ضایعه ارتحال ایشان را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت والده مکّرمه محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ