رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.
رئیس جمهور با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام محمدناصر ناصری را به مردم استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام رضا، کیومرث، اسماعیل، مجتبی و محسن آرایشی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
ساری- رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، دکتر عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله مشکینی را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت برادر کبگانیان را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه حسن غفوری‌فرد درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه حسن غفوری‌فرد درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین ماموریت سازمانی تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان غریبی را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) را به مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده محمد دهقان معاون حقوقی ریاست جمهوری را به وی تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی آورده است: این یار دیرین امام و رهبری عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) گذراند.
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اربعین امام حسین (علیه السلام) را به ملت عراق، امت اسلامی و مقام مرجعیت عالی در نجف اشرف خالصانه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور در پیام درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر ۳ شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ