همسر ستاره معروف فوتبال دنیا با بدبیاری عجیبی روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال گذشته مشخص شد که بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن ازدواج کرده است. ۱۹ تیر مراسم عروسی این زوج برگزار شد و امروز تصاویر ازدواج آن‌ها منتشر شد.
جردن هندرسون با الاتفاق به توافق نهایی رسید و حالا فقط باشگاه عربستانی باید با لیورپول بر سر رقم انتقال مذاکره کند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
بعد از پایان ماجرای هیئت مدیره پرسپوليس اکنون این تیم وارد دومین ماجرای خود خواهد شد؛ تعیین وضعیت فنی.
طلاق زن تهرانی از شوهرش وقتی به مرحله فرار از پرداخت مهریه رسید، صحنه‌ای خونین را کلید زد.
در جشن قهرمانی تیم فوتبال ناپولی در سری A ایتالیا یک نفر به ضرب گلوله کشته شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
فریم جالبی از بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان تلاش گئورگی گولسیانی برای انتقال یک نکته فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می‌دهد.
تیم فوتبال الشارجه توانست با پیروزی یک بر صفر برابر العین، قهرمان سوپرجام امارات شود.
تبریز- مدیران تیم استقلال تهران که به دنبال جذب ریکاردو آلوز بودند، به هدفشان نرسیدند و این بازیکن با تیم تراکتور تمدید کرد.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
مرکز اطلاعات مالی اعلام کرد به هیچ وجه عضویت در نهاد FATF، محوریت فعالیت این مرکز در دولت مردمی قرار ندارد.
تا همین جای کار مطابق با گفته فرمانده تیم اقتصادی دولت، قرار است تثبیت نرخ کالاهای اساسی تا دو سال انجام شود، حال آنکه رئیس کل تازه نفس بانک مرکزی اعلام کرده بود که تثبیت قیمت ارز یکساله خواهد بود.
نخست‌وزیر بلاروس طی مصاحبه‌ای گفت که تاثیر تحریم‌های غرب علیه این کشور بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت و فقط 4 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را کاهش می‌دهد.
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
علی رغم فراخوان گسترده جریانات آشوب طلب برای برگزاری تجمعات در چهلمین روز از درگذشت مرحوم امینی، خیابان‌های اصلی تهران در آرامش است.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
اواخر تیر امسال مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: همراه مادر و همسر و سه فرزندم در خانه نشسته بودیم که ناگهان متوجه شدیم کسی در حال باز کردن در ورودی خانه با کلید است قبل از اینکه به طرف در بروم ناگهان در باز شد و سه مرد نقابدار وارد خانه شدند. آن‌ها با تهدید چاقو و سلاحی که به دست داشتند، دست و پای من و اعضای خانواده‌ام را بستند و اموال با ارزشی که داخل خانه بود را با خود بردند.
شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.
ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، پرستار ۲۶ ساله‌ای که در بخش بیماران کرونایی یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد مشغول کار بود، توسط جوان ناشناسی در ابتدای خیابان ولیعصر (عج) ۱۲ با ضربات هولناک خنجر به قتل رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ