رئیس امارات متحده عربی در سفر به قاهره با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
رئیس امنیت سایبری دولت امارات عربی متحده در این زمینه اظهار داشت، که پلت‌فرم دیجیتال «Crystal Ball» به کشورهای شریک این امکان را می‌دهد که اطلاعات سایبری را به راحتی و روانی به اشتراک بگذارند.
رئیس امارات متحده عربی به پوتین گفته است که از اقدامات رهبری روسیه در مقابله با شورش حمایت می کند.
مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی، در اظهاری نظری درباره تحولات بحران اوکراین، حل‌وفصل سیاسی این بحران را بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست.
مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی، در اظهاری نظری درباره تحولات بحران اوکراین، حل‌وفصل سیاسی این بحران را بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست.
رئیس جمهور سوریه در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در جده عربستان، با نایب رئیس امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس دولت امارات متحده عربی، موضوع پیوستن سوریه به اتحادیه عرب را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.
«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه ظهر امروز (یکشنبه) در سفری رسمی وارد امارات متحده عربی شد.
رئیس امارات متحده عربی در گفتگو با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، تاکید کرد: امارات آماده رفع سوء تفاهم‌ها و ارتقای سطح روابط با ایران است.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد، «محمد بن زاید» رئیس امارات متحده عربی در پیامی به نتانیاهو گفته است: تا زمانی که مطمئن نشویم نتانیاهو توانایی کنترل کابینه‌اش را دارد، نمی‌توانیم کارهای مشترک انجام دهیم.
رئیس جمهور سوریه امروز در دمشق با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیرخارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
شاه اردن و رئیس امارات متحده عربی در دیدار با یکدیگر پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پیام وزیر خارجه امارات نشان می‌دهد که رئیس جدید امارات متحده عربی درصدد ترمیم مناسبات کشور خود با ایران است تا نوعی توازن در سیاست منطقه‌ای خود ایجاد کند.
در دیدار رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با سفیر امارات متحده عربی در تهران بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری مشترک دو کشور در پروژه های تجاری و اقتصادی تاکید شد.
دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از سفر ماه دسامبر وی به بحرین و امارات متحده عربی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
وزیر امور خارجه آمریکا با رئیس امارات متحده عربی درباره مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
رئیس دفتر دیپلماتیک اتحادیه اروپا از سوی وزارت خارجه امارات متحده عربی احضار شد تا ابوظبی مراتب اعتراض خود را درباره اظهارات نژادپرستانه بورل اعلام کند.
انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک امروز سه شنبه تاکید کرد: سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات به روسیه، در حوزه تصمیمات حاکمیتی امارات متحده عربی قرار دارد.
انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.
رئیس امارات متحده عربی و رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان درباره تقویت همکاری های مشترک میان دو طرف گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ