خبرگزاری رویترز امروز(چهارشنبه) از بازگشایی درب‌های سفارت ایران در ریاض برای نخستین بار بعد از هفت سال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند فروش درب‌های ارزان قیمت خبر داد.
آبی‌های اهواز پشت درب‌های بسته دیدار تدارکاتی خود را مقابل پارس جنوبی واگذار کردند.
کمبود برخی دیگر از ویتامین‌ها نیز با درد مفاصل ارتباط دارد. این امر بویژه در افراد با رژیم و تغذیه نامناسب رایج است. ویتامین B ۱ و ویتامین E، ویتامین‌های B ۶ و ویتامین B ۱۲ از این دست هستند. با این حال درد مفاصل می‌تواند ناشی از مشکلات جدی دیگر هم باشد بنابراین؛ اگر با جبران ویتامین‌ها همچنان دچار درد مفاصل بودید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
پس از هفت سال قطع کامل روابط دیپلماتیک، در نهایت، شامگاه سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، در‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، پایتخت عربستان سعودی بازگشایی شد.
مریم ایراندوست با انتشار یک پست اینستاگرامی از باشگاه سپاهان خداحافظی کرد.
این فوق تخصص ارتوپدی گفت: افرادی که صافی کف پا دارند یا افرادی که افزایش قوس کف پا دارند، دچار درد می‌شوند که فشاردر آن ناحیه دردشان را بیش‌تر می‌کند. این افراد از کفی باید استفاده کنند تا کمک کننده باشد و فشار را کمتر کند. در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد.
بعد از نماز صبح درب‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شدند.
حجت‌الاسلام نوری در ادامه گفت: با هماهنگی پلیس و شهرداری تهران، درب‌های مصلی تهران از نماز صبح که حدود ۴ صبح خواهد بود، بازگشایی خواهد شد و از ساعت ۸ صبح نیز نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب برپا خواهد شد. قرار است در نشست خبری که رئیس پلیس راهور در طول هفته جاری خواهد داشت مسیر‌های منتهی به مصلی از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعلام شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
خبرگزاری رویترز امروز(چهارشنبه) از بازگشایی درب‌های سفارت ایران در ریاض برای نخستین بار بعد از هفت سال خبر داد.
مرحوم آیت‌الله مجتهدی درباره ابواب بهشت گفته است: در اینجا منظور این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده‌ایم پاک سازد و حسنات و کار‌های نیک ما را افزون سازد؛ چرا که تا انسان گنهکار باشد و از خیرات و حسنات به دور باشد، بهشت بر او حرام خواهد بود و تنها هنگامی درب‌های بهشت روی او گشوده می‌گردد که هیچ گناهی بر او نباشد و اینکه می‌گوییم در‌های بهشت را بر روی ما بگشای، به این خاطر است که خداوند به ما عنایت فرماید تا طوری در دنیا زندگی کنیم که بتوانیم در آخرت از هر دری که خواستیم وارد بهشت شویم.
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.
خودرو ماتیز پس ترمز گرفتن پس از ایست کامل کاپوت ماشین و درب‌های ماشین کنده شد.
حالت خاص باز شدن درب ها، کیفیت فوق لوکس جزئیات کابین و تپنده الکتریکی برای این دونفره جذاب شرایط ایده الی را ایجاد کرده اند. درب‌های عقب جنسیس مینت به منظور دسترسی به فضای بار یا صندوق در حالت قیچی معکوس باز می‌شوند.
نمازجمعه این هفته تهران امروز جمعه ۲۶ اسفند به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری برگزار خواهد شد و طبق روال هر هفته، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود.
ماجرای حمله به سفارت عربستان و تنش‌زدایی میان دو کشور بعد از هفت سال، در درون خود یک درس مهم را به ما می‌آموزد که آن‌هم عبارتست از: «ارتباط عمیق مسائل داخل کشور به سیاست خارجی.» طی دو هفته گذشته از یک سو سفر رافائل گروسی به تهران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند و از سوی دیگر، اعلام رسمی تنش‌زدایی میان ایران و عربستان در ۱۹ اسفند، به وضوح اثبات کرد که چگونه وضعیت داخل کشور به سیاست خارجی پیوند خورده است
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. حراست دانشگاه برای عدم ورود عناصر خارجی به داخل دانشگاه، درب‌های جانبی بغیر از درب شانزده آذر را بست.
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت! حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
پس از مدت‌ها انتظار درب‌های استادیوم آزادی به روی بانوان هم باز شد تا آزادی رنگ و لعاب دیگری به خود بگیرد.
یک رسانه یونانی مدعی شد که پس از کریم انصاری فرد، حالا احتمال جدایی میلاد محمدی از تیم آ.ا.ک نیز وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ