دو ستاره تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز به دو عنوان ارزشمند در فصل جاری لیگ NBA رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم بوشهری فصل قبل استقلال عنوان کرد همشهری و هم‌تیمی سابق او منتظر بازگشت به جمع آبی‌هاست.
تیم منتخب کشتی آزاد تهران به عنوان نماینده ایران با کسب۶ مدال به کار خود در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام «استپان سارگسیان» پایان داد.
تیم منتخب کشتی آزاد تهران به عنوان نماینده ایران با کسب۶ مدال به کار خود در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام «استپان سارگسیان» پایان داد.
روزنامه سعودی اسپورت از مارسی و سویا به عنوان دو رقیب الهلال برای جذب مهدی طارمی خبر داد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
از میان قهرمانان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی، دو کشتی‌گیر با مجوز کمیته فنی در این رقابت‌ها حاضر شدند و به عنوان قهرمانی رسیدند.
مطالعه‌ای جدید کافئین را به عنوان یک عامل بازدارنده برای دیابت نوع ۲ اعلام کرده است.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در قرقیزستان، فرنگی‌کاران ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز و جایگاه سومی به کار خود در قهرمانی آسیا پایان دادند.
سرود «سلام فرمانده ۲» به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین» رونمایی شد.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
جهانبهش جعفری در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی چوکا، برد مهم و حیاتی به دست آورد.
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.
متهمان دختر افغانستانی را به عنوان مسافر سوار خودرو کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی سمنان از این استان به عنوان یکی از قطب‌های تولید داروهای دامی کشور یاد کرد و گفت:طی شش ماهه نخست سال‌جاری دو تن انواع داروهای دامی به خارج کشور صادر شد.
مدیرفنی تیم انبوه‌سازان هوتن از عزم این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد و گفت: ۲ کشتی‌گیر روس برای حضور در نیمه نهایی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.
اهواز- معاون حقوقی قوه قضائیه به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان مجرمانه در کشور اشاره کرد و گفت: با اصلاح قانون ۴۰۰ عنوان مجرمانه از جمله مجازات نقدی یا تحمل حبس کمتر از یک‌سال حذف می‌شوند.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشور‌های همسایه در محدوده کهریزک رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و استفاده شیوه‌های پلیسی مشخص شد که این افراد هیچ ارتباطی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نداشته و اقدام به جعل عنوان کرده‌اند.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.
جشنواره بین‌المللی «آسوکه» با نمایش ۲ هزار عروسک از ایران و سایر کشورهای جهان به عنوان سفیران صلح و دوستی، ۱۵ تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
همسر یکی از این ۲ زن عنوان کرد که آن شب در مهمانی مشروبات الکلی دست‌ساز مصرف کرده‌اند که پس از نوشیدن آن، ۲ زن جوان به کام مرگ رفته‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز پس از انجام معاینات اعلام کرد که ۲ زن جوان به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم که حاوی الکل صنعتی بوده، جان باخته‌اند.
احسان قائم مقامی ادعا کرد که ۱۰ سال است گرین کارت آمریکا دارد و این موضوع را سجادی به عنوان وزیر ورزش و تامینی به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج، می‌دانستند، اما پریدر با حراست وزارت ورزش صحبت کرده تا قائم مقامی نایب رئیس فدراسیون شطرنج نشود.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال، بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را با سرمربیگری ریکاردو ساپینتوی پرتغالی با شکست آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ