معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت:در واقع دشمن نگاه سیاسی به مسئله بی‌حجابی دارد و به دنبال بهره‌برداری‌های خاص سیاسی از آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد غلامعلی گفت: از بالا که به نیرو‌های عمل کننده دشمن نگاه می‌کردیم مثل کماندوها، لباس‌های سبز با کلاه‌های سرخ به سر داشتند. با عده‌ای از بچه‌ها تا قبل از اینکه کاری کنند سروقت‌شان رفتیم تا دخلشان را بیاریم، اما فهمیدیم دشمن برای فریب و ترساندن رزمنده‌ها سرباز‌های عروسکی پیاده کرده است.
کیهان نوشت: در شرایط کنونی با دولت سیزدهم روحیه «ما می‌توانیم» در حال تحقق است و در میدان‌های گوناگونی این روحیه خود را نشان می‌دهد. تلاش برای حل مشکلات درونی کشور از طریق نگاه به داخل و فعال‌سازی رویکرد مقاومت فعال در برابر توطئه‌های دشمن و... از جمله موضوعاتی است که جایگزین نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای کشور گفت: دشمن اگر مرتکب کوچکترین حماقتی شود، پاسخ آن را در سطح وسیعی دریافت خواهد کرد.
رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی خود در ونزوئلا با اشاره به روابط میان تهران و کاراکاس آن را راهبردی توصیف کرد و برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک را دلیل این روابط دانست.
خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.
نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مردم در مجلس در لایحه عفاف و حجاب منطبق با نگاه رهبری عمل می‌کنند.
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
امام جمعه تبریز گفت: موضع صریح رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همه نشان داد که وقتی رابطه رهبری با جامعه پدرانه باشد پدر در ماجرای اغتشاشات از خطای جوانانش ولو بزرگ هم باشد می‌گذرد، ولی همان پدر در برابر کوچکترین تعرضی که به کودکانش می‌شود غیرتمندانه و با افتخار دفاع می‌کند و این نگاه پدرانه رهبری تبدیل به یک فراگیری می‌شود.
رئیسی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، هدف دشمن را القای تغییرات مورد نظر خود در ادراک و شناخت مردم دانست و گفت: داشتن نگاه تحولی و اشراف به دانش و اطلاعات روز، در کنار شناخت دقیق ماهیت این تهدیدات، از ضروریات مقابله با دشمن در عرصه جنگ ترکیبی اخیر است.
وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به چین گفت: نگاه به شرق و حضور فعال و راهبردی ایران با کشورهای همسایه، چین و روسیه، دشمن را به هراس انداخته است.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
اینکه کشور‌هایی مثل امارات و بحرین به‌طور تعمدی اسم خلیج فارس را تحریف کنند، برگرفته از تضاد سیاست با ایران است، ولی اینکه عراق، کشوری که درست یا غلط از آن به‌عنوان یکی از متحدان ایران در منطقه یاد می‌شود، رو به جعل واژه خلیج فارس بیاورد و به‌طور مشهودی در گسترش آن در فضای مجازی کوشش کند، از آن دست اتفاقاتی است که حداقل نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. درواقع باید واکاوی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا شهر شیعه‌نشینی مثل بصره که نگاهش نسبت به ایران نگاه متفاوتی با دیگر شهر‌های عرب‌نشین بوده، به تحریف خلیج فارس دامن زده است.
احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت‌های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
گرت ساوت‌گیت می‌خواهد انگلیس به مرجع اصلی تسلط بر فوتبال جهان تبدیل شود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید، همیشه بلوچ‌های ما مدافع ایران، مدافع استقلال ایران و مبارزان جدی استعمار و استکبار انگلیس بوده‌اند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قطعاً مسائل اخیر، مسائل مهمی است؛ لکن باید آنها را درست و دقیق تحلیل و بررسی کرد و اسیر نگاه رسانه‌ای دشمن نشد. ما حتماً از رنجیدن بعضی از دانشجویان و اساتید محترم ناراحتیم و شکوفایی و آسایش جامعه علمی خواسته همیشگی ماست.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ