رسانه انگلیسی در گزارشی به انتقاد از ابرستاره پرتغالی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
ظرف چهار سال گذشته، 6 نفر از مربیانی که هدایت تیم های رونالدو را بر عهده داشته اند، از زمین بازی اخراج شده اند.
لوکا مودریچ، ستاره کروات، می‌گوید پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ارتباطی با او ندارد، اما همچنان احترام زیادی برای او قائل است.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
ستاره پرتغالی کمک‌های انسان دوستانه‌ای را روانه ترکیه و سوریه کرد.
وینیسیوس قاتل لیورپول است و دیشب نیز زهر خود را با زدن دو گل به این تیم ریخت. شادی گل دوم او نیز جنجالی بود.
پاری سن ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.
باوجود سر و صدای زیادی که از تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید، این مهاجم ایرانی با افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی، قراردادش را با پورتو تمدید می‌کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درگذشت پله را تسلیت گفت.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
آنتونی الانگا وینگر جوان باشگاه منچستریونایتد، انتقادات رونالدو علیه جوانان باشگاه یونایتد را می پذیرد و صحبت های تند او را قابل درک می داند.
من برای تن‌هاخ احترام قائل نیستم، چون او هم برای من احترامی قائل نیست. نمی‌دانم چرا وین رونی آن‌قدر شدید از من انتقاد کرد. شاید به خاطر این است که بازنشسته شده و من هنوز دارم در سطحی بالا بازی می‌کنم.
اسطوره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: برای سرمربی تیم احترامی قائل نیستم چرا که او هم به من احترامی نگذاشت.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، در واکنش به تنش‌های اخیر بین کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ می‌گوید رفتارهای اخیر او غیر قابل قبول بوده است.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
شرایط لیونل مسی در فصل جاری قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو نیست و کاملا برتر از او کار کرده است.
در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.
شکست منچستریونایتد مقابل سوسیداد در لیگ اروپا، در حضور 90 دقیقه‌ای کریستیانو رونالدو در میدان، در رسانه‌های ورزشی دنیا بازتاب‌ قابل توجهی داشت.
هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب مقابل آرسنال اعتراض کردند و تصمیم اریک تن‌هاخ را غیر قابل قبول می‌دانند.
مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس، می‌گوید برای کریستیانو رونالدو احترام قائل است اما مشکلاتش به آنها مربوط نیست.
اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، از رفتار کریستیتانو رونالدو رضایت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ