فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی قرار دارند و پاسخ پشیمان کننده‌ای به هرگونه تهدید و تهاجم خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر نسبت به مرزهای کشور و یا منافع جمهوری اسلامی تعرضی صورت بگیرد، نیروهای مسلح پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده‌ای را به دشمن خواهند داد.
دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
گل دوم استقلال مقابل فولاد خوزستان توسط مهدی قایدی و روی پاس پیمان بابایی به ثمر رسید.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تیم‌های پاس و پیکان بازی خوب و جنگنده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
واکنش تهران به مکانیسم ماشه تا حدی به پیامی که از روسیه و چین دریافت می‌کند، بستگی دارد. اگر آن‌ها از تهران بخواهند در محدوده مشخصی باقی بماند ــ مثلا، اجتناب از تلاش برای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود، یا اخراج بازرسان، یا خروج از پیمان منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای‌ــ آن وقت پاسخ ایران ممکن است ملایم باشد.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
شاگردان ابراهیم اشکش خیلی زود توانستند روی ارسال دهقانی با ضربه سر پیمان میری به گل دست پیدا کنند.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، جواب پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد.
سخنگوی سپاه گفت: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.
پیمان صداقت نیا مدیرفنی بسکتبال ذوب‌آهن در مورد شایعات پیرامون این تیم اظهارنظر کرد.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
نود و نهمین دربی پایتخت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید اما دربی اولی‌های پرسپولیس در این بازی درخشش بیشتری داشتند.
هیچ بازیکنی مثل مهدی طارمی با توپ به سمت دروازه حریف اینقدر خونسرد و فنی حرکت نمی‌کند.
مهاجم ایرانی تیم پورتو همچنان در حال درخشش است تا شایعات درباره انتقال احتمالی‌اش در پنجره زمستانی افزایش یابد.
شیراز- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه حمله تروریستی به زائران شاهچراغ با پاسخی پشیمان کننده جبران خواهد شد، گفت: ما به برگ و ساقه کاری نداریم، آن چیزی را که دنبال می‌کنیم ریشه قضیه است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در چند هفته اخیر چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تهدید کرد: حمله به زیرساخت‌های کشورهای عضو ناتو با پاسخی قاطع مواجه می‌شود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تهدید کرد: حمله به زیرساخت‌های کشورهای عضو ناتو با پاسخی قاطع مواجه می‌شود.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ