شیکاگو به دلیل مسابقه خیابانی نسکار انتظار ترافیک یک ماهه را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز‌های جمعه و شنبه ششم و هفتم مرداد ماه جاری خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های شهر تهران را در اولین روز از خرداد ماه اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در محدوده این استان خبر داد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز شنبه ششم اسفند ماه توضیحاتی داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز ۱۹ اسفند ماه آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: فوت ناشی از سوانح ترافیکی در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هفتم بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، پنج‌شنبه هشتم دی ماه ۱۴۰۱ پرداخت.
پلیس راه از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا صبح روز شنبه 10 دی ماه خبر داد.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ گفت: طی یک ماه اخیر و پس از اجرای طرح خدمت، بیش از۳۰ کیلومتر از خیابان ها و معابر سطح منطقه خط کشی محوری شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه هفدهم آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (چهارم وپنجم آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ