رئیس جمهور گفت: همه مسئولان باید بدانند بهترین زمینه قرب پروردگار بعد از انجام فرائض، خدمتگزاری خالصانه به مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ در زمینه کار با توپ است. در این ویدیو نگاهی به پاس‌گل‌های‌دوران‌حرفه‌ای رونالدو داریم./فوتبال ۱۸۰ 261
روزنامه ایران نوشت: بهترین مواجهه با طالبان این است که فرصت‌های مشترک از جمله در زمینه تأمین امنیت را تقویت کنیم که لازمه آن این است که طرفین از درگیری با یکدیگر پرهیز کنند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
دکتر سعید کریمی درباره آخرین اخبار از بررسی و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز مسمومیت در دانش‌آموزان، گفت: کمیته علمی پیش از سال جدید به دستور مقام عالی وزارت تشکیل شد و بیش از ۳۰ نفر از بهترین متخصصان کشور شامل متخصصین ریه، سم‌شناسی، میکروب‌شناسی، عفونی، روانپزشک، بهداشت محیط و... هم در این کمیته به بررسی گزارشات و یا بازدید‌های میدانی پرداختند.
افراد دانشگاهی همواره اینفلوئنسر‌ها را بهترین اساتید نمی‌دانند. "امیلی هاند" پژوهشگر در دانشکده ارتباطات آننبرگ دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: "برخی از اینفلوئنسر‌ها آموزش‌های رسمی و قانونی در زمینه رشته خود داشته اند و برخی نداشته اند، اما آنان می‌توانند با استفاده از الگو‌های ارتباطی خود را به عنوان متخصصان معتبر معرفی کنند".
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
چه نیش پشه باشد یا یک بیماری زمینه ای، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود که شما احساس خارش کنید. شما می‌توانید برای کاهش این علائم، بهترین غذا‌ها را به رژیم غذایی خود بگنجانید.
مربیان متفاوتی از همین حالا گزینه دریافت جایزه بهترین مربی سال فوتبال انگلیس هستند و رقابت جذابی در این زمینه جریان دارد.
مهدی رحمتی در نشست خبری علی‌رغم رضایت از بازی شاگردانش، از نتیجه به دست آمده به شدت ناراحت بود.
کائورو میتوما، ستاره ژاپنی برایتون، تخصص خاصی در زمینه دریبل زدن دارد و این مهارت را مدیون تحقیقاتی است که در دانشگاه انجام داده است.
معاون تاکسیرانی درباره تخلفاتی که بعضا درزمینه افزایش خودسر کرایه‌ها وجود دارد، گفت: «بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کند، پرداخت الکترونیکی کرایه‌هاست که شهروندان می‌توانند کرایه‌ها را با استفاده از برچسب‌هایی که علاوه بر جلوی خودروها، در دو قسمت عقب تاکسی (شیشه‌های لچکی خودروها) نصب شده است، پرداخت کنند.
گیاهان در تصفیه هوا نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ حتی ناسا نیز در این زمینه لیستی از گیاهان تصفیه کننده هوا را قبلا منتشر کرده است.
حریری گفت: بحران ارز در شرایط فعلی حاصل یک معادله چند مجهولی است و یک شخص نمی‌تواند آن را مدیریت کند. برای عبور از این بحران نیاز به یک سیاست‌گذار ارزی مقتدر با اختیارات کامل هستیم که علم کافی در زمینه بازار پولی و مالی داشته باشد و بتواند در این شرایط بهترین تصمیم را بگیرد.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه ۴ استان کشور بهترین عملکرد را داشته اند.
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به عنوان بهترین دیدار با غنا معرفی شد و در این زمینه هم یک رکورد جالب از خود بر جای گذاشت.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برخی خواص در فتنه اخیر سقوط کردند، گفت: این فتنه را هم باید مانند فتنه‌های گذشته خنثی کنیم و بهترین کار در این زمینه، استفاده از جهاد تبیین است.
مشهد ـ مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌رضوی گفت: برای فراهم کردن زمینه تحصیل بهترین اتباع خارجی به‌زودی شش مدرسه در مشهد راه‌اندازی می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پورتو تاکید کرد که مهدی طارمی باوجود مصدومیت می‌تواند برای بازی فردا مقابل ریوآوه در دسترس باشد.
اسلامی که سال گذشته با هفت گل بهترین گلزن نساجی بود و چهار پنالتی گرفت، و تبحرش در این زمینه را به رخ دیگران کشید.
کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های پیش فصل هم در این زمینه خط و نشان کشید.
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ