گابریل مارتینلی که گل اول آرسنال را وارد دروازه لیورپول کرده بود، بیست دقیقه بعد با سانتری تماشایی پاس گل دوم تیمش را به گابریل ژسوس داد تا آرسنالی‌ها اختلاف را دو برابر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
بیش از ۲ ماه از مرحله دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو می گذرد اما هنوز قیمت ۴ محصول سایپا که در این سامانه عرضه شده بود، نهایی نشده است.
جود بلینگام در چهار بازی دوستانه رئال در تور آمریکا خوش درخشید اما سردرگمی او در برخی دقایق نگران کننده بود. انگار تیم هنوز خودش را با قابلیت‌های او وفق نداده است.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
رابرت سانچز، دروازه‌بان برایتون، گزینه جدید منچستریونایتد برای جانشینی داوید دخیا است.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
دیپلمات پیشین ایران معتقد است که آمریکا و اروپا در این شرایط سه‌گزینه سیاسی را می‌توانند در دستورکار داشته باشند. نخست «توافق موقت» یا پلن B است که در آن آمریکا تحریم هایش را در مقابل کاهش برنامه هسته‌ای ایران کاهش خواهد داد. هرچند ایران قبلا این گزینه را رد کرده است؛ زیرا اهرم چانه‌زنی ارائه شده توسط ذخایر اورانیوم بسیار غنی خود را در ازای تخفیف محدود تحریم‌ها در یک توافق موقت ناپایدار از دست خواهد داد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
بازی‌های آسیایی هانگژو و سردرگمی ورزشکاران ایرانی
برمن در ادامه افزود: این وضعیت به خوبی معضل اسرائیل در قبال ایران، به ویژه در زمینه «روابط ویژه» دراز مدت آن با آمریکا را برجسته می کند. آمریکا توانایی مقابله با تهدید هسته ای ایران را دارد، اما اراده سیاسی برای انجام آن را ندارد. بر عکس، اسرائیل، اراده کافی دارد، اما فاقد توانایی مقابله با ایران به شکلی پایدار است.
طبق اعلام سازمان لیگ قرار بر این بود که دیدار فینال جام حذفی فصل جاری یا در کرمان برگزار شود یا در تبریز، اما قرعه کشی مرحله نیمه نهایی همه چیز را تغییر داد.
برخی جایگاه‌های عرضه سوخت که اغلب جایگاه‌هایی بزرگ و با تعداد بالای مراجعه مردمی هستند، در مراجعه خبرنگار ما به عنوان فردی که کارت سوخت شخصی به همراه ندارد و نیازمند استفاده از کارت آزاد جایگاه هست، اعلام کردند که هیچ کارت سوخت آزادی در جایگاه وجود ندارد.
قائم مقام وزیر صمت خطاب به بانک مرکزی نوشت: متاسفانه علیرغم مکاتبات صورت‌گرفته مبنی بر ضرورت رعایت حقوق افراد و رفع مسدودی حساب اشخاص پس از اعلام انصراف و یا درخواست کتبی متقاضی همچنان برخی بانک‌های عامل از آزادسازی حساب‌های مذکور امتناع ورزیده است.
کمتر روزگاری برای سیاستمداران چنین تیره و تار بوده است. نه دل شادی در قدرت دارند و نه رویی در میان مردمان. از سویی، قدرت آنان را رمانده که خودی نیستند و از سوی دیگر، معترضان خشمگین بدبین به هرکه ربطی با سیاست رسمی دارد. از چشم آنان، سیاست دنیای نیرنگ و نامردی است. صحنه سیاست چنان زشت و پلشت و همراه با دروغ، ریا، خودخواهی، فساد، نابرابری و ظلم ترسیم شده که دیگر نه بازیگر و نه تماشاگری دارد.
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
وضعیت وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی النصر برای جدایی از این تیم نامشخص است.
خریداران باشگاه سپیدرود رشت منتظر پاسخ رسمی مسئولان ورزش استان و مالک فعلی برای حل مشکلات مالی هستند.
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد کشورش به جمع بندی مشخصی درباره احتمال حمله جدید روسیه علیه اوکراین نرسیده است.
تقریبا ۷ ماه از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گذشته و حالا دولت می‌گوید قرار است کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در یک استان اجرایی شود. با این حال، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید واریز یارانه نقدی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و هر چند اجرای کالابرگ الکترونیکی در یکی، دو استان به صورت آزمایشی شروع شده، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های پرداخت کالابرگ الکترونیکی بعید است تا پایان سال به صورت سراسری این سیاست اجرا شود.»
گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
سردرگمی بایدن پس از سخنرانی و رفتارهای عجیب او باعث شد دوباره سوژه رسانه‌ها شود.
بلیت هواپیما برای مسافرانی که میخواهند در هفته آخر تعطیلات برنامه‌ریزی کرده و به سفر بروند، مهیا نیست. در بیشتر مسیرها اصلا هواپیمایی نیست که ظرفیت بلیت‌هایش تکمیل شده باشد.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ