رباح ماجر، اسطوره فوتبال الجزایر، دوست دارد محمد صلاح را با پیراهن رئال یا بارسلونا ببیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، به دعوای دو باشگاه چلسی و لیورپول برای جذب ستاره این تیم مویزس کایسدو واکنش نشان داد.
در دیدار دوستانه لیورپول و لسترسیتی، دروازه‌بان لستر با حرکتی خارق‌العاده مانع از این شد که دومینیک سوبوسلای، خرید بزرگ لیورپولی‌ها، اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند.
یورگن کلوپ به احتمال سرمربیگری تیم ملی آلمان پس از پایان قراردادش با تیم لیورپول واکنش نشان داد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
مدیران لیورپول گاف بزرگی داده‌اند و به شکلی عجیب، نام سه بازیکنی را که از این تیم خواهند رفت، قبل از نهایی شدن انتقال‌شان لو داده‌اند.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
لیورپول با برتری 1-0 مقابل فولام با 2 بازی بیشتر به 3 امتیازی یونایتد رسید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار با لیورپول می‌گوید لیورپول در آنفیلد تیم متفاوتی است ولی حتی اگر لیورپول در اوج باشد او و تیمش راه غلبه بر آنها را می‌دانند.
تیاگو و دیاز هنوز آمادگی کامل برای رویارویی با تیم چلسی را ندارند.
دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، دیشب در جریان دیدار این تیم مقابل لیورپول نمی‌توانست شادی خود را از بازگشت و پیروزی بزرگ تیم سابقش پنهان کند.
سنگربان رئال مادرید خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش مانع از شکست رئال روی اشتباه او شدند.
لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.
باز هم جدال دو تیم منچسترسیتی و لیورپول جنجالی شد و پلیس بزرگ منچستر قرار است به اتفاقات این بازی ورود کند.
تیم فوتبال لیورپول با تک گل ستاره خود محمد صلاح از سد شاگردان گواردیولا گذشت.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، در آستانه دیدار بزرگ این تیم مقابل منچسترسیتی می‌گوید هر چه فکر می‌کند متوجه نمی‌شود که چرا قرمزها در فصل جاری پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.
آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، از عملکرد بازیکنان بزرگ و ستاره‌های لیورپول انتقاد کرد.
داروین نونیز، ستاره باشگاه لیورپول و تیم ملی اروگوئه در گلزنی مقابل ایران ناکام بود.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، ناکام بزرگ دیدار فراموش نشدنی این تیم برابر بورنموث لقب گرفت.
کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، که در بازی بزرگ امشب مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت دقایقی پیش وارد ورزشگاه اولدترافورد شد تا بازی تیم جدیدش را از نزدیک تماشا کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، احتمالا امشب جایی در ترکیب ثابت این تیم برابر لیورپول نخواهد داشت.
یک بازی در فصل جدید لیگ برتر انجام شده و یورگن کلوپ همین حالا نگرانی‌های زیادی دارد. به تساوی لیورپول با فولام فکر نکنید، فهرست بلند مصدومان قرمزها نگران‌کننده است.
در آستانه دیدار فردای لیورپول مقابل فولام اعلام شد مصدومیت آلیسون بکر، دروازه‌بان این تیم، برطرف شده و می‌تواند به میدان برود. اما ابراهیما کوناته به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در صورت کاهش کالای قاچاق و فعالیت مستمر، مردم از اراده ما مطمئن می‌شوند، زیرا کیفیت و ضمانت کالا را می‌بینند و به سمت کالای بی‌کیفیت قاچاق نمی‌روند و تولید و صنعت در کشور جان دوباره می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ